Eerlijk gezegd denk ik niet dat je er veel werk hebt ingestoken
Het kan natuurlijk ook liggen aan het gebrek aan kennis van de nabewerking en voor de goede orde, dit is geen verwijt of persoonlijke aanval maar gewoon een vaststelling.
Hieronder heb ik vlug (2 minuutjes max.) de foto opgewaardeert. Welke vindt je zelf dat de beste is ? Nochtans ben ik aan de slag gegaan met jouw foto ...
S-curve, witbalans, exposure en effe opgescherpt, raprap.
Indien je ze wenst verwijdert te zien geef maar een gil. Ik wou gewoon tonen dat er véél meer in je foto zat
Je heb op het juiste moment afgedrukt en een leuke pose gevat. De nabewerking echter ...
ja deze is beter , daarom krijg je hier aardige tips en triks , ik ben net een
beginnend amateurke die zo nu en dan eens iets probeer ( zal je wel gemerkt hebben
aan de beelden die ik " ooit " gepost heb )
dankzij je voorbeeld kom ik weer wat op weg , en zeker podium belichting enz
is waarschijnlijk zo een van de moeilijkste dingen
jouw foto mag gerust blijven staan
Doro Pesch is helaas niet meer de(Hardrock) zangeres die ze vroeger was.. Je pure foto is niet slecht, maar die na bewerkt is laat al wat meer zien...
Ik zelf heb Photoshop CS5 kado gekregen, maar er zijn mensen die met Picasa ook veel dingen kunnen. Ook las ik ergens dat Irfanview (freeware) ook erg goed moet zijn..
Maar, voor vragen mbt software etc. moet je in een ander deel zijn..
Heb je nog meer foto's gemaakt op Graspop buiten deze van (tante) DORO?
Canon EOS 450D | EF-S 18-55MM | EF 75-300MM | Lowepro Slingshot 202AW -Black | Hama Traveller Compact Pro statief
Picassa is goed, maar je kunt soms rare dingen verkrijgen... Heeft je toestel moeite gehad met de belichting, reken dan maar dat picassa niet alles kan oplossen, maar het is en blijft een bere goed programmake voor dummies, including me
Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210
ja hoor
veel maar ze zijn onbewerkt , in de tenten en erbuiten ( podium belichting he ( alsook de hitte en de menigte speelden een rol
je krijgt daar meer geduw en getrek en voor een mooie foto moet ge wel " dicht " staan he )
( de mooiste zijn van mijn zoon op enkele signeersessie's waar we al eens op tijd bij de
bandleden geraakten , hihi )
(( sabaton was een te lange rij maar via via kon die een kaart krijgen waarna we de
ontbrekende cd's kochten en een ook nog eens extra werd gesigneerd , behemoth ,
spoiled engine , iron mask en Amon Amarth , tankard ( denk ik ) ))
veel foto's zijn uit de menigte getrokken om een sfeerbeeld te hebben voor de famillie
en vrienden en worden elders zo gepost
wat ik aanpas is met corel paintshoppro gedaan ( 8 & 10 )
Waarom gebruik je in Pentax Photo Laboratory niet ? Gratis, 't werkt feilloos met je cam en je kan er mee doen wat ik heb gedaan met je foto
Als je nu nog in RAW schiet ben je helemaal vertrokken.
Comment