Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Drieluik "opa met kleinkind".
Collapse
X
-
-
Re: Drieluik "opa met kleinkind".
heerlijk en dan vooral die uitdrukking op het gezicht van de kleine,.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtheerlijk en dan vooral die uitdrukking op het gezicht van de kleine,.
grt,bouk.
Mooi drieluik en een mooie herinnering voor later.
Comment
-
Ik vind het ook heel mooi! (maar ik ben maar een leekje )
Nu heb ik wel even een vraagje...
Ik ben het allemaal nog aant leren hé. Maar wat ik dus wel probeer te doen als ik een foto maak is dat ik op de foto niks wil "afsnijden" omdat ik dacht dat dat niet mocht?
Allé zoals die pet, was het niet beter als die pet er wel volledig op stond? En de elleboog ook zodat het dezelfde houding is als in foto 3bv.?
Het is totaal niet om je foto af te breken maar het is gewoon een vraagje omdat ik het ook aant leren ben. En ik DACHT dat ik daar best op kon letten, maar als zo'n dingen niet belangrijk zijn, dan zal ik daar ook minder rekening mee gaan houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bemelke Bekijk berichtNu heb ik wel even een vraagje...
Ik ben het allemaal nog aant leren hé. Maar wat ik dus wel probeer te doen als ik een foto maak is dat ik op de foto niks wil "afsnijden" omdat ik dacht dat dat niet mocht?
En ik DACHT dat ik daar best op kon letten, maar als zo'n dingen niet belangrijk zijn, dan zal ik daar ook minder rekening mee gaan houden
kijk maar in reclame blaadjes.
al zijn er wel compositionele beperkingen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Wat maakt deze serie nu zo prachtig ?
Dat zijn toch die geweldige gezichtsuitdrukkingen van opa en kleinkind.
De techniek bepaald natuurlijk wel of je gegrepen wordt door een foto. Als er heel storende onscherpte of een hele onnatuurlijke crop is gemaakt leidt dat af, maar mij lijkt dat de emotie die je beleefd bij het aanschouwen van foto's het allerbelangrijkst is....
En die emotie is voor iedereen verschillend, dus waar lullen we over.
Just a thought,
Jan
Comment
-
Ja maar het was helemaal niet iets om te lullen.
Het was ook absoluut niet iets om af te breken maar gewoon informatief.
Ik heb duidelijk gezegd waarom ik deze vraag heb gesteld! Moet ik er misschien een tekening bij maken om duidelijk te maken dat het GEEN KRITIEK was?
Jeetje! Sorry dat ik iets VRAAG!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bemelke Bekijk berichtJa maar het was helemaal niet iets om te lullen.
Het was ook absoluut niet iets om af te breken maar gewoon informatief.
Ik heb duidelijk gezegd waarom ik deze vraag heb gesteld! Moet ik er misschien een tekening bij maken om duidelijk te maken dat het GEEN KRITIEK was?
Jeetje! Sorry dat ik iets VRAAG!
Het is slecht mijn gedachte over wat belangrijk is aan een foto...
groet,
Jan
Comment
-
-
Deze foto's zijn niet gecropt.
3 foto's uit een serie van 10 gekozen voor de uitdrukking van Lars, waarvan ik de sfeer van: "zo vredig en onbezorgd..." wilde uitdrukken.
(De rechter foto vind ik zelfs grappig)
Bij deze 3 foto's kreeg ik ook het "gevoel" dat de ze mekaar opvolgde en de achtergrond (metselwerk) in ballans bleef.
Daarom denk ik ook dat de regels niet altijd blindelings gevolgd moeten worden, het gaat om het gehele beeld.
En net daarom posten we hier de foto's, om er kritiek op te krijgen en er dan betere van te maken.
groet,
eric
Comment
-
HEERLIJK!!
Ik ga voor de eerste versie...mooie omzetting
Verzorgd drieluik hoor...deze moet groot aan de muur hangen!
Comment
Comment