Edit: vislijn weggeshopped
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zwart-Wit
Collapse
X
-
-
Re: Zwart-Wit
Er zit potentieel in. Foto iets anders kadreren : laat nog meer ruimte rechts zodat je meer wordt meegezogen naar de richting dat het model kijkt.
Iets strakker croppen bovenaan tot aan rand hoed of net iets ervan wegcroppen en onderaan de rand van de T-shirt er op laten staan.
Mis een klein beetje scherpte maar dat ligt volgens mij aan het verkleinen.
Bijlange niet slecht.
Slu !
Tjerri
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichtHoren niet thuis in de beginnershoek als je het mij vraagt.
Eerste keer dat ik zwart-wit ga
Even een tipje oplichten, het gaat niet om een veld, de man was aan het vissen bij een rivier, het hoge gras is riet. Als je goed kijkt zie je ergens een hengel.
Comment
-
Als ik moet kiezen, ga ik voor foto 2. Mooi gedaan en vastgelegd.
( Je hoeft niet persé een tipje van de sluier op te lichten hoor ) Je mag ook nog iets aan de verbeelding van de kijker overlaten. Dan maakt iedereen er het zijne van en dat is ook knap als je dat met een foto kan bekomen.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
doe toch maar de eerste hoor, de witte lucht neem ik dan op de koop toe.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
vind de doorleefdheid van de tweede veel beter...eerste lijkt met teveel geposeerd en te beklemmend.
misschien de vislijn wegwerken zodat het geheel authentieker overkomt..
foto verteld echt een verhaal...
grtz
dirkHet zijn de dwarsliggers die het spoor recht trekken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faun Bekijk berichtEven een tipje oplichten, het gaat niet om een veld, de man was aan het vissen bij een rivier, het hoge gras is riet. Als je goed kijkt zie je ergens een hengel.
maar dat doet uiteraard niets van de kwaliteit van de foto af.
Comment
-
Zeker weten.....mooie update, prima foto met lekkere harde contrasten
Comment
Comment