Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van alles wat :)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Van alles wat :)

Hoi iedereen,
    Ik zal me even snel voorstellen:
    Ik ben Rianne. Ik ben 16 jaar en ik woon in Z-Holland. Sinds een jaar ben ik bezig met fotografie en retoucheren . Het is -denk ik- een hobby waar ik jammer genoeg niet veel tijd aan kan besteden, maar ik vind het wel ontzettend leuk om te doen! Ik heb me verdiept in portretfotografie, maar tegenwoordig doe ik ook meer still life. Ik ben hier op het forum niet met het doel om mijn werk 'te showen' , maar meer om kritiek te krijgen, en daardoor -hopelijk- beter te worden. Ik ben trouwens ook niet van plan hier later serieus wat mee te gaan -qua opleiding en daarna als beroep-

Ik zal eerst eens wat werk laten zien (nog niet alles, maar tot nu toe m'n beste dingen) en ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties en meningen

Last edited by rdvphotography; 26 juni 2010, 18:18. Reden: teveel foto's
    www.rdvphotography.tk

Re: Van alles wat

Als dit nog maar een begin is ...?? Het lijkt haast te mooi om waar te zijn!

(Er staan wel wat teveel fotootjes!! Max = 3!)
    Last edited by jr52; 26 juni 2010, 17:38.
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Bedankt !
      OEPS.
      Ik zal er wel even een paar weghalen .
      www.rdvphotography.tk

Comment

Hallo Rianne,

Welkom !

Je eerste foto's zien er veelbelovend uit.

Twee tips.

Post ze voortaan wat groter (900 max).

Je logo dwars door de foto's is storend. Haal weg of positioneer minder opvallend.

Groet,

Jan

Comment

das pas met de deur in huis vallen.

blijf maar posten hoor.
          nikon stuff

Comment

Echt wel goed bezig jij!

mvg,
            Pablo

Comment

Ik kijk nu al uit naar meer

Comment

Bedankt voor alle leuke reacties !

De copyright staat er duidelijk op, omdat ik al een aantal keer heb gehad dat mensen mijn foto's gebruiken, en dat kan ik eigenlijk alleen voorkomen door een duidelijke copyright erop te plakken. Verder doe ik m'n foto's via flickr posten, dus het is erg moeilijk om een max van 900pix aan te houden, want het is óf een stuk groter (origineel formaat, wat ik liever niet heb..) of het is dit formaat . Maar ik zal wel eens kijken of ik er wat aan kan doen!
                www.rdvphotography.tk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rdvphotography Bekijk bericht
                  Bedankt voor alle leuke reacties !

De copyright staat er duidelijk op, omdat ik al een aantal keer heb gehad dat mensen mijn foto's gebruiken, en dat kan ik eigenlijk alleen voorkomen door een duidelijke copyright erop te plakken. Verder doe ik m'n foto's via flickr posten, dus het is erg moeilijk om een max van 900pix aan te houden, want het is óf een stuk groter (origineel formaat, wat ik liever niet heb..) of het is dit formaat . Maar ik zal wel eens kijken of ik er wat aan kan doen!
                  Larie...
                  gewoon een neuslengte voorbij je neus kijken en je vind hoe je dat moet doen.
                  Postzegels zijn leuk voor filatelisten, maar ik ga niet voor mijn scherm zitten met een vergrootglas. 't Lijkt allemaal leuk, maar die copyright vind ik erover. Als je wil dat niemand iets doet met je foto's, post ze dan absoluut nergens, want ze zijn altijd retoucheerbaar. Het duurt ongeveer 15 seconden om je naam van deze foto's te halen... maar ik ga me er niet mee bezigen. Ik zou ze eerst willen beoordelen op "redelijk" formaat.

Mvg

Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                    Larie...
                    gewoon een neuslengte voorbij je neus kijken en je vind hoe je dat moet doen.
                    Postzegels zijn leuk voor filatelisten, maar ik ga niet voor mijn scherm zitten met een vergrootglas. 't Lijkt allemaal leuk, maar die copyright vind ik erover. Als je wil dat niemand iets doet met je foto's, post ze dan absoluut nergens, want ze zijn altijd retoucheerbaar. Het duurt ongeveer 15 seconden om je naam van deze foto's te halen... maar ik ga me er niet mee bezigen. Ik zou ze eerst willen beoordelen op "redelijk" formaat.
                    Ik moet helaas Festina hierin bijtreden. Gewoon even je best doen om de foto's op een
                    serieus niveau te vertonen, en er geen angst voor hebben dat ze "gestolen" worden. Ik
                    zelf vind het wel een leuk reeksje, maar er zijn toch heus wel mooiere dingen om mee
                    aan de haal te gaan.

Comment

Working...
                    X