Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sinksenfoor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sinksenfoor

Van de week ben ik naar de Sinksenfoor geweest. Bij deze attractie had ik een mooie lucht. Welke van de drie geniet de voorkeur? Waar moet ik op letten?

Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Re: Sinksenfoor

Voor mij gaat mijn voorkeur naar tweede foto : de ronding/lijnen van de rails en het wagentje met mensen geeft beweging weer.
    PaVaHa

Comment

Foto's zijn best wel mooi van kleur, maar voor een kermis mis ik toch een klein beetje dat
      rock & roll, rollercoaster achtige gedoe. De schwung des levens zeg maar. Alles mocht een
      klein beetje frisser en vrolijker zijn.

Comment

Ook de tweede voor mij, waarbij de beweging wordt gesuggereerd; de derde staat volgens mij niet helemaal recht.

Comment

voor mij de tweede al vraag ik mij af wat voor effect een sluitertijd van zeg maar 1 sec had opgeleverd ervan uitgaand dat je een steun had ?
          Het zijn de dwarsliggers die het spoor recht trekken

Comment

@ Doudeke: deze foto's zijn inderdaad 'zachter' en rustiger dan mijn andere kermisfoto's.

@ Huysttem: ik heb het geprobeerd te corrigeren op de paal onder de "S". Is dat beter? Nadeel is dat mijn buitenste vlaggetje afgesneden wordt of stoor dat niet?

@ Zomers: dat zullen we niet meer te weten komen. Als steun had ik wel mijn monopod mee.
            Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Working...
            X