Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Historia Mundi 2010 - deel 3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Historia Mundi 2010 - deel 3

De 3de en - beloofd - laatste reeks...

Zoals steeds: laat jullie opmerkingen maar komen

Grtz,
    Peter

PS:
    De eerste reeks
    De tweede reeks
    De volledige reeks op Flickr
    Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Re: Historia Mundi 2010 - deel 3

Mooie Pictures.. Ik heb zo te zien nog wat te oefenen..
    Canon EOS 450D | EF-S 18-55MM | EF 75-300MM | Lowepro Slingshot 202AW -Black | Hama Traveller Compact Pro statief

Comment

Vooreerst mooie plaatjes...
      Eerste heeft een mooie uitsnede, 't is duidelijk wat er te zien is. Onderwerp is m.i. heel goed geregistreerd en weergegeven. Ik ga toch muggenziften, maar mocht je in het bezit zijn van een polarisatiefilter, dan kan je die reflectie in de slijkweerder nog voor een groot stuk verminderen, en zou het m.i. nog beter kunnen zijn.
      Tweede is goed gemaakt, goeie scherpstelling, licht zit wel goed, maar 't valt te erg op dat hij tussen storende elementen stond, door de uitsnede .
      Derde vind ik ook goed scherpgesteld, goed belicht, kortom goed gemaakt, maar ik ben niet zo weg van de uitsnede, daarmee bedoel ik dat ik liever meer uil had gezien, maar de compo van dit beeld op zich is wel goed.

Mvg

Chris

Comment

Je slaat 3x de nagel op de kop.

1. Ik heb geen polarisatiefilter, tot nu toe ook nog niet echt gemist... maar bij deze foto heb ik mij inderdaad afgevraagd of een polarisatiefilter zijn nut zou hebben. Bij deze is dit bevestigd, bedankt

2. Klopt, er liep constant iemand langs deze kerel uit een heel ander tijdperk , die moest eraf.

3. Zou ik wel eens opnieuw kunnen croppen, want ik denk dat de originele foto wel wat meer uil bevat.

Super bedankt voor de tips, hier heb ik wat aan

Grtz,
        Peter
        Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

Working...
        X