Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Je moet de foto een beetje langer in de oven laten, hij is namelijk veel te groot.
Weet iemand hoe ik dit kan regelen in picasa? Wanneer ik de foto upload kan ik kiezen tussen 1600, 1024 of 640 pixels. Wanneer ik 640 pixels neem is het erg klein, bij 1024 is het blijkbaar te groot...
Canon EOS 450D, Canon 18-55mm, Canon 55-250mm en Canon 50mm 1.8
Oorspronkelijk geplaatst door Warme bakkerBekijk bericht
Weet iemand hoe ik dit kan regelen in picasa? Wanneer ik de foto upload kan ik kiezen tussen 1600, 1024 of 640 pixels. Wanneer ik 640 pixels neem is het erg klein, bij 1024 is het blijkbaar te groot...
Met het gratis progje BDsizer (kijk effe via google om te downloaden) verkleinen naar 900pxl langste zijde en dan uploaden.
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment