Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jongleren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jongleren

rechtover de basiliek van koekelberg aan het uiteinde van de tunnels stond die man samen met een vriend te jongleren voor het rood licht in midden van het druk verkeer!
    Ik ben naar hen gestapt om te vragen of ik een foto mocht nemen... en geen probleem...
    het waren verre reizigers... ze kwamen van Zuid-Amerika...

1) foto's ziin bewerkt

2)

commentaar is welkom
    Istelle
    istelle

Re: Jongleren

ik vind de cropping van de eerste leuk en de bewegings onscherpte in de tweede.
    ik vraag me wat af of het mogelijk was om nog meer bewegingsonscherpte in de kegels te hebben en toch de man redelijk scherp te houden.

in de foto is je "tussen auto's" en "voor rood licht" verhaal niet terug te vinden, misschien ook een uitdaging...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BartVanEynde Bekijk bericht
      ik vraag me wat af of het mogelijk was om nog meer bewegingsonscherpte in de kegels te hebben en toch de man redelijk scherp te houden.
      Op je vraag... dat is mogelijk door een kleiner diafragma en een langere sluitertijd, maar... als je beweging en geen beweging in één foto wil, dan moet alles wat niet bewogen is, wel stilstaan. Dus die delen van de man die stilstaan, zijn dan bevrozen... die die bewegen... zijn wazig of onscherp. Ik weet niet of hij beter wordt als er teveel beweegt.

De foto's missen het verhaal inderdaad een beetje, maar het zebrapad indiceert toch dat hij aan het oversteken is. Helemaal geen slechte registraties, technisch goed gemaakt.
      Een storend elementje bij de eerste foto... die lantaarnpaal tussen die kegels. Mijn oog dwaalt er steeds naar af, omdat hij midden tussen de kegels staat. Misschien gewoon ff wegclonen.

Mvg

Chris

Comment

Eerste vind ik wel leuk. Dat hij over dat zebrapad stapt onderschrijft je verhaaltje toch
        een beetje. Goede straatfotografie.

Comment

Dank u voor jullie racties

Misschien is deze beter?
          Is onscherp vind ik en te druk

3)

Groetjes
          Istelle
          istelle

Comment

Ik denk dat de scherpte wel meevalt, en ik vind het ook een leuk beeld. Er staat een enorme hoeveelheid palen in het beeld die zorgen voor een soort repetitie naar de achtergrond, en het groene verkeerslicht vind ik ook meegenomen alsook de richtingswijzer, omdat hij net die richting uitgaat. Hij geeft voor mij beter "je bijhorende beschrijving" weer dan de twee vorige foto's. Ik vind het een mooi straatbeeld.

Mvg

Chris

Comment

Working...
            X