Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
2e .. ben zo vrij geweest om van deze versie deze recht te zetten en de ruis iets minder te maken, en iets gecroped zodat rechtsonder die lijn er niet opstaat (mocht je dit storend vinden, dan haal ik het weg). :
nee gebent bedankt
ja was dat ook aan het denklen voor hem recht te zette
maar was er niet aan gekomen
zal eens een tutorial zoeken
dank je wel voor de reacties
2e .. ben zo vrij geweest om van deze versie deze recht te zetten en de ruis iets minder te maken, en iets gecroped zodat rechtsonder die lijn er niet opstaat
Tien, de tweede foto ken ik van ergens. Heb net dezelfde vorig jaar ergens gemaakt. Blijft een mooie plaat. Recht zetten van horizon was wel nodig.
Groeten
Olivier CANON EOS 6DmkII | CANON EOS 450D + batterygrip | EF 24-70 mm f/2.8 L USM | EF 100 mm f/2.8 Macro USM | EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS | EF-S 55-250 mm f/4-5.6 IS | Speedlite 430EX
De 2de vind ik ook de beste. Rechtgezet nog beter.
Eerste vind ik de minste. Misschien is deze mooier als je de achtergrond doffer maakt?
Tis maar een ideetje.. want ik ben zelf ook maar een beginner hoor ;-)
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Comment