Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste foto's

    Ik heb juist een canon gekocht. Ik ken niets van fotografie maar wil mij er wel met bezighouden. Nu wil ik eens weten wat jullie denken van mijn fotos. De foto's zijn gewoon in het dagelijkse leven gemaakt.

    http://www.flickr.com/photos/yoyoyy/

  • #2
    Re: Eerste foto's

    Proficiat met je aankoop en ik hoop dat je er nog veel plezier zal aan beleven
    Het is wel de bedoeling dat je jouw fotos hier plaatst en niet een link van waar je fotos staan, hoe je dat best doet staat hier http://forum.belgiumdigital.com/f87/...-s-292248.html te lezen en uitgelegd

    Greets, Lena
    ---------------------------------------------------------------
    Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
    www.lenafotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Eerste foto's

      ik vind ze goed, het jongetje mocht een beetje donkerder, want nu is zijn haar tegenover het gebouw niet meer te onderscheiden
      blankenberge en hortentia hebben wel rare kleuren, het zijn net allemaal lagen, of is dit door te verkleinen..?

      het visje is erg goed gelukt, en dit is alles behalve de gemakkelijkste fotografievorm

      ik zou zeggen, doe zo voort
      450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

      Comment


      • #4
        Re: Eerste foto's

        Bedankt voor de reactie. Ik zal de foto's dan hierop zetten. Ze zijn idd verkleint. mss kan ik eens een andere site proberen.






        Last edited by Yoyoyy; 14 juni 2010, 14:32.

        Comment


        • #5
          Re: Eerste foto's

          Dat zijn er helaas een paar van het goede te veel (maximum 3 foto's). Dus misschien de
          3 mooiste uit kiezen en dan op een beoordeling wachten.

          Comment


          • #6
            Re: Eerste foto's

            die roos vind ik goed.
            belichting en compositie zijn niet zo katholiek, maar dat maakt net de foto goed.

            Comment

            Working...
            X