Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoi, Voor mijn part mag je al een trapje verder met je foto 's die ik hier de laatste tijd ben tegen gekomen van jou
Keep up the good work .
Vicky,Delucce, 'k zal misschien bij een volgende post eens mijn grenzen wat proberen te verleggen en eens naar de showcase verhuizen ... Hangt ervan af wat ik vang op mijn volgende "strooptocht ".
Mooie reflectie, ik heb trouwens goed moeten zoeken naar de fotograaf.
Oef, gelukkig maar, ben ik net bijna " onzichtbaar " gebleven ... Ik heb iets met reflecties en probeer dit dan ook graag vast te leggen in een foto, maar persoonlijk vind ik het soms storend als je er als fotograaf ten volle op staat ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Van mij ook dus...
Maar vooral, deze had ik gemist en dit is een heerlijke foto
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Bedankt voor het kijken en het commentaar.
Lilybie, bij deze is dit mijn traktaat ter ere van mijn verjaardag ....
Bedankt voor het attent volgen van verjaardagen van andere forumleden.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment