Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Welkom in de wereld van Bokrijk
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Welkom in de wereld van Bokrijk
persoonlijk liever de originele het is wel een mooie foto maar de tekst op de foto is voor mij een beetje storend, ik ben wel niet de meest geschikkte persoon om commentaar te geven,begin zelf nog maar
Grt
Renée
Comment
-
Doe mij de versie met 2 armen maarZonder arm komt bij mij wat raar over.
Tekst vind ik niet storend...het heeft wel iets pakkends
Comment
-
-
Dat je dat armpje niet ziet vind ik niet zo erg,
maar wat me wel erg opvalt is het kleurverschil van de vingertoppen van die grote hand tegenover de rest van die hand.
't Is net of die vingers bij een andere hand horen.De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
-
Voor mij versie met armen duidelijk zichtbaar.
Vind het contrast tussen de getaande, oudere hand en de gladde, jonge hand wel mooi.
groet,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
-
Update*
Bedankt allen voor de reacties.
Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk berichtDat je dat armpje niet ziet vind ik niet zo erg,
maar wat me wel erg opvalt is het kleurverschil van de vingertoppen van die grote hand tegenover de rest van die hand.
't Is net of die vingers bij een andere hand horen.
Groeten Dimitri
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk berichtIk kan je garanderen dat het de echte hand is, niks aan gefoefeld. Om misverstanden te vermijdenDe eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
-
Comment