Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gewaagd ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gewaagd ...

    Ik heb me voor onderstaande foto eens gewaagd aan een andere compositie.
    Heeft deze foto iets of toch maar beter wegdoen ???
    Tips en commentaar welkom.
    groeten,
    deka


    AV/7.1 - TV/ 1/60 - 56 mm - ISO 400
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

  • #2
    Re: Gewaagd ...

    denk beter, met de brug op de achtergrond dan op de brug.
    tis nu wel een erg drukke bedoening.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Gewaagd ...

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      denk beter, met de brug op de achtergrond dan op de brug.
      tis nu wel een erg drukke bedoening.
      grt,bouk.
      Bouk,
      Bedankt voor je reactie.
      Kan jij natuurlijk niet weten, maar deze mannen hebben niet geposeerd voor mijn fototoestel. Ze waren volop aan het repeteren voor de opname van een lied en ze stonden op de brug om te starten met hun lied ... Ik kon ze dus niet " dirigeren " om een andere plaats in te nemen. Ik was slechts een toeschouwer aan de kant ... Het was hier dus een klein beetje straatfotografie ...
      Ik vroeg me eigenlijk meer af als de positie op de brug en het feit dat ik het toestel kantelde ermee door kan of niet.

      groeten, deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #4
        Re: Gewaagd ...

        Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
        Ik vroeg me eigenlijk meer af als de positie op de brug en het feit dat ik het toestel kantelde ermee door kan of niet.
        gezien de stand van de voeten op de treden, eigenlijk niet hè.
        maar tis toch leuk zo.
        bedankt voor de toelichting.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Gewaagd ...

          mooi... knap in beeld gebracht vind ik...
          istelle

          Comment


          • #6
            Re: Gewaagd ...

            toestel kantelen geeft zelden meerwaarde aan het beeld.
            ook hier niet.
            compositie kon dus beter rechtop.

            goed van belichting en contrast.

            Comment


            • #7
              Re: Gewaagd ...

              Istelle, Control-Z,

              Bedankt voor het kijken en het commentaar. Zal het in gedachten houden, Control-Z bij volgende foto's.
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

              Comment


              • #8
                Re: Gewaagd ...

                Ctr+Z zou zonde zijn, ik heb wellicht niet heel veel verstand van de techniek achter "kloppende" foto's maar ik weet wel wanneer ik een pakkend beeld zie.

                Dit is in mijn ogen een pakkend beeld. ik denk ook dat als je de heren benaderd ze hier best een platenhoes van zouden maken.... althans dat zou ik wel doen als ik een popfunk achtige band zou hebben die willen uitstralen dat ze de grooves van de jaren 60/80 in bezit hebben.... Maar dat is mijn nederige mening.
                Wie ik ben is wie ik ga worden, niet wie ik was. Mensen zijn vaak bang voor de dood, wees liever bang dat je leven nooit begint dat heb je namelijk veel beter in de hand, een geluk morgen is de eerste dag van de rest van je leven.

                Comment


                • #9
                  Re: Gewaagd ...

                  Oorspronkelijk geplaatst door wiibe Bekijk bericht
                  Ctr+Z zou zonde zijn, ik heb wellicht niet heel veel verstand van de techniek achter "kloppende" foto's maar ik weet wel wanneer ik een pakkend beeld zie.

                  Dit is in mijn ogen een pakkend beeld. ik denk ook dat als je de heren benaderd ze hier best een platenhoes van zouden maken.... althans dat zou ik wel doen als ik een popfunk achtige band zou hebben die willen uitstralen dat ze de grooves van de jaren 60/80 in bezit hebben.... Maar dat is mijn nederige mening.
                  Wiibe
                  Bedankt voor het kijken en het commentaar. De heren van de band benaderen zal helaas niet meer gaan, want ik zag die mannen toevallig bezig toen ik een dagje in Parijs was.
                  groeten,
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gewaagd ...

                    Het is even wennen,
                    ik word er een klein beetje duizelig van,
                    maar ik vind het wel een goeie foto.
                    De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

                    Comment

                    Working...
                    X