Alle reacties zijn welkom
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oude Treinen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Oude Treinen
Knap ! Waar is dat genomen ?Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
-
Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk berichtKnap ! Waar is dat genomen ?
Comment
-
Zo, jij bent ook goed bezig, me dunkt!
Moet daar binnenkort ook zijn, je hebt me alvast heel nieuwsgierig gemaakt!
Comment
-
HDR toepassingen ? Als het zo is, stoort het me dit keer niet.
Je geeft hiermee goed het sfeertje weer, dat per foto varieert...
allemaal een interessante compositie, hoewel ik persoonlijk de tweede had recht gezet.
Toch een mooie serie hoor !Nikon 5000D + kitlens 18-55
Comment
-
-
Nr 1 ziet er goed uit.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
Knappe eerste van een ex- Pruisische T16.1, ex- DRG/DB BR 94.5, ex- NMBS typ 98.
Aan de verbouwingen te zien heeft deze zijn laatste jaren dienst gedaan in een privé bedrijf.
De derde foto mag ook gezien worden. Dit zijn oude houten NMBS rijtuigen van het typ GCI.
En dat bevind zich te Baasrode?
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtEn dat bevind zich te Baasrode?
Ga daar deze zomer een M-shoot doen.Never resist temptation or it could go away...
Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtKnappe eerste van een ex- Pruisische T16.1, ex- DRG/DB BR 94.5, ex- NMBS typ 98.
Aan de verbouwingen te zien heeft deze zijn laatste jaren dienst gedaan in een privé bedrijf.
De derde foto mag ook gezien worden. Dit zijn oude houten NMBS rijtuigen van het typ GCI.
En dat bevind zich te Baasrode?
Grtz, RF
Verdienstelijke foto's
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk berichtDuidelijk een kenner
Verdienstelijke foto's
greetz
Cheeta
Sorry voor het late reageren kwam deze foto nu pas tegen!
Comment
Comment