Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nagels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nagels

dit weekend genomen in Mol op de cultuurmarkt, spel om nagels in stammetjes te slaan. Vond ik wel een leuk beeld, maar vroeg me af de framing wel ok zit, en of de bewerking het niet te bruinig maakt?

canon eos 350D
    lens 18-55 at 54mm
    1/180 en f/9,5
    ISO 100

Re: nagels

Oorspronkelijk geplaatst door herftijd Bekijk bericht

dit weekend genomen in Mol op de cultuurmarkt, spel om nagels in stammetjes te slaan. Vond ik wel een leuk beeld, maar vroeg me af de framing wel ok zit, en of de bewerking het niet te bruinig maakt?

canon eos 350D
    lens 18-55 at 54mm
    1/180 en f/9,5
    ISO 100
    Wat mij betreft is die compositie ok hoor. Het is inderdaad wat "bruinig" maar dat zou de bedoeling kunnen geweest zijn hé ?
    Soms wordt dat spel gespeeld met een hamer, soms met een bijltje om het nog moeilijker te maken. Wel jammer dat ge daarvoor dan de snee van uw bijltje naar de Filistijnen helpt.

Comment

Had misschien meer tot de verbeelding gesproken als de hamer er zou bijgelegen hebben.
      Vind het zo een beetje plat, nietszeggend.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Heb je ooit dit spel gespeeld ? Niet zo eenvoudig en zéker niet met een bijltje !!!

Comment

Working...
        X