Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lawijtstrijd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lawijtstrijd

Drie beelden van de finale van de Lawijtstrijd (zie ook mijn vorige post!). Deze keer geprobeerd de gebeurtenissen in kleur te vatten. Laat maar denken wat je ervan vindt!

The Junky Fazz Allstars

The Junky Fazz Allstars

Gordo Space Monkey
    Last edited by Caenwyr; 27 mei 2010, 16:22.
    Your first 10,000 photographs are your worst.Henri Cartier-Bresson

Re: Lawijtstrijd

Drie goede foto's, waarin voor mij meer sfeer zit dan in jouw zwart-wit serie.

Het enige dat ik eraan zou doen: de foto's minder warm (= minder rood) maken.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Da's inderdaad een goede tip. Beetje trekken aan wat schuifjes moet dat op kunnen lossen.

En qua compositie? Want daar twijfel ik nog sterk aan mezelf
      Your first 10,000 photographs are your worst.Henri Cartier-Bresson

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caenwyr Bekijk bericht
        En qua compositie? Want daar twijfel ik nog sterk aan mezelf
        Niet te veel twijfelen. Al doende leert men. Kijk zelf eens goed. Dan zul je zien dat de
        eerste wel snor zit. Is zelfs een mooi beeld, vind ik. Bij de tweede was het beter geweest
        en mooier indien je even had gewacht tot hij aan het zingen was. Bij de derde is die lamp
        recht achter het hoofd een beetje storend en de microfoon (en schaduw) juist voor haar
        mond. Kleine dingetjes dus. Niet altijd even makkelijk om tijdens een optreden rekening
        mee te houden, maar het is ook wel wat waard indien je het op zich minst weet. Ik zou
        zeggen, doe zo verder en alles komt o.k.

Comment

Working...
        X