Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

snowboarder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • snowboarder

    snowboarder in spe.
    liep te spelen met de muts van papa , en tussendoor hebben we wat foto's genomen.


  • #2
    Re: snowboarder

    Zéér geslaagd !
    Nikon D5000 - AF-S 18-105 - AF-S 70-300 | SonyEricsson W890i

    Comment


    • #3
      Re: snowboarder

      Vind em ook geslaagd
      Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: snowboarder

        Ik vind het ook een hele mooie , leuk ook dat de kleur van de ogen samengaan met de groene muts, geeft iets extra's aan de foto.

        grtjs
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • #5
          Re: snowboarder

          Heel mooi beeld. De kleurbalans lijkt me toch wel verstoord. Er hangt een groenige zweem over de foto.
          "Just do it !"

          http://jr52.be/index.html

          Comment


          • #6
            Re: snowboarder

            Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
            Heel mooi beeld. De kleurbalans lijkt me toch wel verstoord. Er hangt een groenige zweem over de foto.
            Ik volg hier wel... Maar daar valt nog wel iets aan te doen denk ik...
            't Is allesinds heel mooie foto; hij kijkt zeer spontaan en de schittering in de ogen maakt het af!

            Comment


            • #7
              Re: snowboarder

              Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
              Heel mooi beeld. De kleurbalans lijkt me toch wel verstoord. Er hangt een groenige zweem over de foto.
              Niet moeilijk op ISO3200...

              Wel mooie foto hoor! Kleur muts = kleur ogen viel met direct op!
              Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

              Comment


              • #8
                Re: snowboarder

                Oorspronkelijk geplaatst door ThaDoc Bekijk bericht
                Niet moeilijk op ISO3200...

                Wel mooie foto hoor! Kleur muts = kleur ogen viel met direct op!
                Groene zweem heeft meer iets te maken met witbalans dan met iso, dacht ik.
                Mooie foto, maar ik zou toch eens proberen die zweem te minderen.

                greetz
                Cheeta
                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                flickr

                Comment


                • #9
                  Re: snowboarder

                  kasten in de kamer zijn nog groene mdf, moet nog geschilderd worden , en muren zijn gebroken wit .vandaar die groene zweem waarschijnijk :-)
                  en heb het groen wat feller gezet , zodat zijn groene muts en zijn groene ogen wat beter uitkwamen.

                  voor de rest ben ik blij met de goede komentaren .
                  en op naar de volgende goeie en betere foto he

                  grt

                  Comment

                  Working...
                  X