Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mama wacht op mij!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mama wacht op mij!

vandaag een paar foto's van mijn klein ventje en de mama getrokken, wat denken jullie?

f/5.6
    1/100sec
    iso400
    70mm

F/6.3
    1/80sec
    iso400
    70mm

F/7.1
    1/60sec
    iso400
    70mm

of
    Last edited by davidbranson55; 24 mei 2010, 22:07.
    Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

Re: Mama wacht op mij!

Hallo David,

Groter ? s512 weghalen uit de url.

Ik vind de foto's helaas niet scherp en had liever de voorkant van mam en ventje gezien.....

Groet,

Jan

Comment

leuke foto's, maar bij de 2de foto vind ik je plaatsing van het onderwerp nogal raar
      Schilderen is beginnen met een wit doek en elementen toevoegen. Fotografie is beginnen met een overvolle wereld en dingen wegfilteren.

Comment

Kan dit zo wel smaken. Ik hoef de voorkant niet te zien anders past het niet in het thema.
        Vind de eerste foto het mooiste. Typisch eigenlijk voor die leeftijd. Een beetje moeilijk doen

Comment

we proberen maar he, en de tweede is inderdaad niet zo geweldig uitgesneden mischien
          van de voorkant heb ik ook wel veel foto's ze maar wou is iets anders proberen he
          en op mijn scherm leken ze toch vrij scherp maar ik zal mij vergist hebben
          Last edited by davidbranson55; 24 mei 2010, 22:17.
          Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

Comment

Schollaert's versie vind ik persoonlijk nog de mooiste van al, leuk sfeertje.
            Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
            Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaelan Bekijk bericht
              Schollaert's versie vind ik persoonlijk nog de mooiste van al, leuk sfeertje.
              Alle krediet voor David, ik heb alleen laten zien hoe je de foto groter kan posten....

Jan

Comment

Tuurlijk, tuurlijk
                Vind hem zo alleen het best tot zijn recht komen.
                Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
                Flickr

Comment

was al aan het zien waarin die versie verschilde van de mijne

Comment

Schollaert: Ik zou toch opletten met foto's van mensen te bewerken en ze hier te plaatsen. Niet iedereen kan dit appreciëren. Ik zou het alvast niet prettig vinden als ik er niet om gevraagd zou hebben.

Foto 1 vind ik het best je titel weergeven. De aandacht ligt op het vermoeide kindje en ziet dat mama al een hele eind voor zich loopt. Dat deze opname langs achter zijn genomen versterkt dit beeld imo.
                    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                      Schollaert: Ik zou toch opletten met foto's van mensen te bewerken en ze hier te plaatsen. Niet iedereen kan dit appreciëren. Ik zou het alvast niet prettig vinden als ik er niet om gevraagd zou hebben.
                      Hallo Tini,

Je hebt niet goed gelezen/gekeken. Ik heb de foto niet bewerkt. In eerste instantie stonden de originelen heel klein gepost. Ik heb alleen laten zien hoe de foto groter te posten is.

Groet,

Jan

Comment

Dat was een beetje de bedoeling van de eerste foto
                        de andere twee vond ik gewoon wel iets hebben

Comment

Working...
                        X