Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Newbiefoto van een bloem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Newbiefoto van een bloem

Als ik sommige andere foto's zie, durf ik de mijne amper te posten maar hé, al doende leert men.

Foto is genomen met een Canon EOS 400D, lens 70-300mm

Last edited by Red Falcon; 23 mei 2010, 13:40. Reden: aangepast

Re: Newbiefoto van een bloem

Owww was er geen schoner bloemeke om te trekken?
    Kmis wat scherpte maar wel goeie poging, blijf oefenen!
    Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
    Flickr

Comment

Nee die moeten nog uitkomen. Alle ik heb er nog, maar daar was ik dan minder blij over.

Last edited by Red Falcon; 23 mei 2010, 13:40. Reden: aangepast

Comment

Ah die laatste vind ik persoonlijk al stukken beter, wel heel fel licht en mis nog wat scherpte maar wel een verdiensetlijke poging imo!
        Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
        Flickr

Comment

Dank je

Ja de meeste foto's zijn overbelicht, wou er van mijn hond nemen maar die zijn allemaal mislukt. Ik moet nog veel leren, maar ik begin bij het begin ;-)

Comment

Ooh maar ik zit ook nog in die beginfase ze, hier zullen wel meer onderbouwde opmerkingen gepost worden om je verder te helpen. Heb net Digi1 in 't CVO achter de rug en besef maar al te goed wat ik allemaal nog leren moet...ugh...enjoy the process
            Flickr

Comment

Als ik sommige andere foto's zie, durf ik de mijne amper te posten
              Nooit zo denken ! iedereen is van 0 begonnen dus kan helemaal geen kwaad.

Ik sluit me aan bij Kaelan.
              en nog een tipje, wanneer je zo ver zoomt neem je beter een langere sluitertijd, daarvoor moet je je diafragma dan weer toe knijpen (f waarde).
              Nu is deze 40 waardoor je veel licht tegenhoud, neem gerust F11 ofzo. dan kan gelijk je iso waarde naar beneden. (hoge iso waarden is slecht voor de kwaliteit van je foto)

Comment

Het klinkt als Chinees momenteel (ik heb op de stand P van mijn fototoestel foto genomen, maar zelf scherp gesteld) Ik ga het boekje er dan eens bijnemen en eens een handmatige stand nemen, nu zijn ze nog deels automatisch.

Maar bedankt voor de tip! En idd iedereen begint bij 0 :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie- Bekijk bericht
                  (ik heb op de stand P van mijn fototoestel foto genomen, maar zelf scherp gesteld)
                  Dat kan niet kloppen, de exif zegt dat je op de stand S een foto hebt genomen Sluiterprioriteit (Semi-automatisch), dus al half manueel.

lees dit eens: http://www.digitalefotografietips.nl...sus/diafragma/
                  het zal verduidelijken wat ik zei

Groeten Dimitri

Comment

Oja correctie, het was stand Tv (geen idee wat het juist is, ga mijn boekje moeten nemen)

Comment

Working...
                    X