Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoo van Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoo van Antwerpen

    Vorige week nog eens een trip naar de zoo gemaakt en het fototoestel meegenomen natuurlijk:

    Camera: Canon EOS 1000D
    Exposure: 0.025 sec (1/40)
    Aperture: f/6.3
    Focal Length: 210 mm


    Camera: Canon EOS 1000D
    Exposure: 0.004 sec (1/250)
    Aperture: f/5.6
    Focal Length: 270 mm
    Exposure: 0.00

  • #2
    Re: Zoo van Antwerpen

    Hey Thomas,

    Altijd leuk om je camera mee te nemen naar de zoo, een mooie plek om te oefen. Als ik kijk naar je fotos dan vallen mij toch wel en paar dingen op.

    - Je sluitertijd, die is veelste kort voor de gebruikte MM. Hierdoor zijn namelijk je fotos ook niet scherp en dit vind ik toch wel een vereiste als je fotos van dieren wilt gaan nemen.
    - compositie : bij foto 1 zitten er allemaal takken in de weg, foto 2 zijn zijn oren afgekapt en stoort de achtergrond ontzettend. Ik weet dat het in een dierentuin moeilijk is maar probeer toch een andere compositie te zoeken waar er minder dingen storen.

    Hoop dat je wat aan deze tips hebt.
    Groeten Werner

    Comment


    • #3
      Re: Zoo van Antwerpen

      Dag Werner,

      Allereerst bedankt voor je tips!
      Bij de 1ste foto stoorde ik me ook wel wat aan de takken maar ik was al blij het aapje op de foto te kunnen zetten; stond niet echt stil

      Bij foto 2 had ik niet echt stil gestaan bij de oren. Wat stoort je zo aan de achtergrond? Trekt het de aandacht weg?

      Comment


      • #4
        Re: Zoo van Antwerpen

        De 1ste foto is mooi, wel goed gedaan dat die eerste tak onscherp is en de tak waar dat aapje op staat is wel scherp.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment

        Working...
        X