Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paarden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paarden

    Stuz k
    Last edited by oracle; 22 juni 2010, 20:33.

  • #2
    Re: Paarden

    Heerlijk opnamen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Paarden

      Die tweede vind ik echt super.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Paarden

        Zeer mooie foto's!
        Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

        Comment


        • #5
          Re: Paarden

          Mooie, scherpe foto's.
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

          Comment


          • #6
            Re: Paarden

            Oorspronkelijk geplaatst door oracle Bekijk bericht
            Eens proberen of ik méér dan ééntje kan posten....
            Prima gelukt ! Beter dan met zoom.nl

            Mooi foto's hoor. Scherp en prachtige kleuren !

            Groet,

            Jan

            Comment


            • #7
              Re: Paarden

              Als ik nog wat verder zou terugbladeren in mijn honderdduizenden foto's dan zou ik jullie ook opmerkzaam kunnen maken op de gebruikte stijgbeugels (hier al goed te zien : een brede, comfortabele ijzeren steun die je toelaat om met de binnenhoeken je paard aan te drijven) en op de staarten van die beesten.
              Veel van die staarten zijn op een speciale manier versneden of in een rare wrong geknoopt. Straks, als ik meer tijd heb ga ik daar eens wat voorbeelden van zoeken. Ze gebruiken vaak ook héél mooie accessoires : bijzonder fraai bewerkte zadels en dito zadeltassen, dekens, laarzen,...

              Die 2e foto vinden jullie goed maar nét daarvoor was ik bijna mijn D3 kwijtgespeeld. De karavaan reed door een rivier en ik wou met alle geweld zo laag mogelijk IN de rivier gaan staan om een schone en ongewone voorgrond te scheppen. Het laat zich raden : in mijn haastwerk had ik natuurlijk niet gezien dat de plaats waar ik in de rivier ging véél dieper was en ik slaagde er nét in om de kop boven 't water te houden en, hoog boven mijn hoofd, mijn fototoestel. En dan voorzichtjes terug richting oever in de hoop dat je niet teveel over de enorme rotsblokken zult struikelen die het water verbergt. Ja, ze hebben goed gelachen met mijn kapriolen ! Toen de hele colonne voorbij was (paar honderd paarden, die 1e dag) ben ik IN MIJN ONDERBROEK naar het hotel gereden, en onmiddellijk naar de kamer gerend om mij weer WARM aan te kleden. Het is nogal een raar hotel. Onze vriend/eigenaar runt het "half & half" (als hij zin heeft) en we waren er 14 dagen bijna steeds de énige gasten. We hadden gewoon een sleutel. Maar dié avond zat zijn hotel en àlle hotels in de buurt stampvol. Met ruiters, natuurlijk, die 's anderendaags verder trokken....

              Comment


              • #8
                Re: Paarden

                Volgens mij zit je in de verkeerde topic met uw verhaal!

                hierzo, fotoverhalen!
                Last edited by jakke1; 19 mei 2010, 12:19.

                Comment


                • #9
                  Re: Paarden

                  Ik mis "KLIK!"-Jos

                  Comment


                  • #10
                    Re: Paarden

                    Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                    Ik mis "KLIK!"-Jos
                    een heeel goeie.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Paarden

                      Oorspronkelijk geplaatst door jakke1 Bekijk bericht
                      Volgens mij zit je in de verkeerde topic met uw verhaal!

                      hierzo, fotoverhalen!
                      Toch niet, Jakke. Ik zou met wat moeite (de moeite van tussen al mijn foto's te zoeken, oa) makkelijk een fotoverhaal kunnen maken maar ik wist tot gisteren niet hoe ik hier foto's kon posten.

                      Dus ik wou een en ander eens op het gemak uittesten en - tot mijn grote verbazing - gaat het zowat vanzelf !!
                      Dus wou ik hier nog een stapje verder gaan en probeerde ik een paar foto's ineens te posten. Zo eenvoudig zijn de feiten.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Paarden

                        Oorspronkelijk geplaatst door oracle Bekijk bericht
                        maar ik wist tot gisteren niet hoe ik hier foto's kon posten.
                        ja... en nu ga je juist weer te snel volgens de hier geldende regeltjes!
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Paarden

                          Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                          Ik mis "KLIK!"-Jos
                          Bij dit soort neuzenmakers moet je andere maatregelen nemen. Maar ja, daarvoor moet er wél een moderator online zijn.
                          Vriendelijke groet,

                          Jos

                          Comment


                          • #14
                            Re: Paarden

                            [Mod]Kom ik als geroepen?
                            Deze topic is de tweede van vandaag in dit subforum. Daarom gaat er tot morgen een slotje op, en telt het draadje als je topic van morgen, donderdag. Pas vrijdag mag je hier een nieuwe topic beginnen.[/Mod]
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Paarden

                              [Mod]Slotje is verwijderd, dus in deze post kan men opnieuw reageren. Normaal zou je morgen een nieuwe topic mogen posten in dit subforum (Beginnershoek) maar omdat je niet tweemaal, maar driemaal () een nieuwe post gemaakt had, zul je nog een dag langer moeten wachten. Ingewikkeld, onze regels? Nee, toch! Je zult ze snel genoeg onder de knie hebben. [/Mod]
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                              Comment

                              Working...
                              X