Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fontein
Collapse
X
-
Fontein
Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto'sLabels: Geen
-
-
Re: Fontein
De fontein staat er mooi op, maar de achtergrond mist evenwicht vooral door de opvulling van de rechterkant (met dat gebouw). Ik weet natuurlijk niet hoe de omgeving van de fontein er voor de rest uitziet, maar door wat stapjes rond de fontein te zetten kon je misschien voor een meer evenwichtigere achtergrond gekozen hebben.
-
Re: Fontein
Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk berichtDe fontein staat er mooi op, maar de achtergrond mist evenwicht vooral door de opvulling van de rechterkant (met dat gebouw). Ik weet natuurlijk niet hoe de omgeving van de fontein er voor de rest uitziet, maar door wat stapjes rond de fontein te zetten kon je misschien voor een meer evenwichtigere achtergrond gekozen hebben.
links en rechts staat er nog enkele oude mijn gebouwen
al zou ik geprobeerd hebben om er de twee schacht blokken op te zettenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment