Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kyano

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kyano

net de microbe te pakken gekregen
    Last edited by weskya; 15 mei 2010, 21:43.

Re: kyano

Mooi model. Had hem misschien wat verder uit het midden gezet. Omzetting valt mee.

Ik denk wel dat de moderator je wel op de vingers gaat tikken want je mag hier niet zo een grote foto's zetten. max 900pixels aan de langste kant.

maar toch een mooie foto

Comment

Bedankt Gusty,ik ga proberen om ze te verkleinen.
      Dacht dat ik het al gedaan had maar het is blijkbaar toch niet gelukt.

Comment

Daarvoor zijn we hier. Die tweede foto vind ik heel mooi. Mist alleen scherpte rond zijn gezicht, maar dat is ook geen sterkte punt van mezelf

Comment

Geef mij nummer 1 maar, prima omzetting. tweede foto vind ik de achtergrond te druk.

Comment

1e vind ik erg goed gelukt! mooie pose.
            Had 'm zelf misschien iets meer vanuit de lengte van de muur genomen (maar das mijn mening )
            Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;

Comment

Voor mij kan foto 1 wat betreft pose en zo ... Maar zoals reeds eerder gezegd, eens de persoon uit het midden plaatsen tijdens het fotograferen. Persoonlijk, en gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde mening, zou ik ofwel voor zwartwit gaan ofwel voor kleur ... Deze kleur vind ik iets minder. Als jij die goed vindt, moet je die zeker behouden .
              groeten,deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
              X