Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

autokerkhof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • autokerkhof

    Een aantal foto's van een week geleden op het autokerkhof in de Ardennen...
    Ik ben zelf niet echt overtuigd maar wou toch eens horen of jullie er iets aan vinden
    Groetjes







    Yeah Baby, Scotland Baby!

  • #2
    Re: autokerkhof

    ik vind het een vrij mooie reeks!
    mijn voorkeur gaat qua compo naar de laatste, maar de kleuren kloppen niet helemaal volgens mij?!
    de eerste is net iets te donker, en de tweede is helemaal goed qua belichting , en de compo kan ook tellen!

    proficiat!

    Comment


    • #3
      Re: autokerkhof

      Compo is voor mij ok hoor! De kleur van de tweede is goesting, maar niet echt slecht volgens mij (persoonlijke goesting).
      Off topic!
      Een maand of twee geleden ben ik daar ook geweest!! In Chatillon! Ik sta versteld dat ze er nog lagen. volgens de lokale bevolking zouden de wrakken zo snel mogelijk moeten opgeruimd worden! Op straf van boete.

      Comment


      • #4
        Re: autokerkhof

        De tweede is voor mij favoriet. Dan de derde alhoewel de kleuren raar overkomen.

        Al zijn het wrakken, ze geven toch geweldige foto's.
        Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

        Comment


        • #5
          Re: autokerkhof

          Mooie reeks!
          Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

          Comment


          • #6
            Re: autokerkhof

            2de en 3de hebben ook mijn voorkeur. Worden ze nu opgegraven of net begraven?
            Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.

            Comment


            • #7
              Re: autokerkhof

              Idd een mooie reeks maar die kaders naar mijn mening echt zonde.

              Comment

              Working...
              X