Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste stapjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste stapjes

Mijn eerste stapjes op dit Forum. Ik wil graag weten wat jullie ervan vinden?

Last edited by Drienepien; 12 mei 2010, 17:54.

Re: eerste stapjes

max. 3 foto's plaatsen, dus 1 verwijderen (ik zou de 3de wegdoen, veel te onscherp)
    Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Raar toch, als apparaat heeft de eerste Samsung D70, de tweede Canon 300D en de derde geen exif.
      Ook opvallend is het gebrek aan scherpte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
        Raar toch, als apparaat heeft de eerste Samsung D70, de tweede Canon 300D en de derde geen exif.
        Niet zo heel vreemd als je verschillende camera's gebruikt

Comment

Welkom Drienepien,

jammer dat je foto's scherpte missen. Bij de eerste vind ik dat er ook wat contrast ontbreekt, je had nochtans het goede moment te pakken. De tweede heeft dat probleem dan weer niet, alleen is daar de afwezige scherpte wel opvallend. Hetzelfde verhaal voor de derde. Veel oefenen én zeker je volgende foto's ook hier tentoonstellen. Je kan van kritiek enkel leren.

Comment

Dank je wel voor jullie reacties. Ik sta open om te leren maar wilde toch graag weten of ik op de goede weg zit

Ik vroeg me af of het mogelijk is om toch acceptabele macro foto's te maken zonder een goede macrolens?
            Zelf gebruik ik namelijk hiervoor momenteel tussenringen wat niet ideaal is, vind macrolenzen nog wat prijzig.

Comment

Working...
            X