Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landscaping

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Landscaping

    Deze foto's zijn nog enkele vingeroefeningen rond landschapsfotografie.
    Alle opmerkingen zijn welkom... Nee, eigenlijk een leerproces

    Ashes to ashes... zonsondergang in Belgie door de aswolk van Ijsland

    Lens Focal Length: 55,00 mm (18-55 mm F3,5-F5,6)
    Shutter Speed: 1/500 sec
    F-Number: F11,0
    ISO: 200
    Compensation: EV 2/6

    Spiegeltje,spiegeltje...

    Lens Focal Length: 135,00 mm ()
    Shutter Speed: 1/250 sec
    F-Number: F5,0
    ISO: 400
    Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.

  • #2
    Re: Landscaping

    Beide mooie plaatjes!! Maar een (ik hoop voor U, vuil en geen beschadiging) vuile lens, bovenaan links in de hoek.

    Comment


    • #3
      Re: Landscaping

      Beide mooie plaatjes.
      Eerste krijgt de voorkeur.
      Grtjs

      Comment


      • #4
        Re: Landscaping

        Oorspronkelijk geplaatst door jakke1 Bekijk bericht
        Beide mooie plaatjes!! Maar een (ik hoop voor U, vuil en geen beschadiging) vuile lens, bovenaan links in de hoek.
        Dat linksboven lijkt erg veel op een injectienaald die aan de foto is toegevoegd. Veel mensen zetten hun naam op hun foto's, anderen een icoontje (zoals hier) en nog anderen niets

        Comment


        • #5
          Re: Landscaping

          De eerste vind ik super, heel mooie kleurschakering! Knap
          De 2e kan me iets minder bekoren maar wel mooie spiegeling in het water!
          Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Landscaping

            Oorspronkelijk geplaatst door jakke1 Bekijk bericht
            Beide mooie plaatjes!! Maar een (ik hoop voor U, vuil en geen beschadiging) vuile lens, bovenaan links in de hoek.
            Als verpleegkundigen hebben wij iets met spuiten en injectienaalden, daarom heb ik gekozen voor zo'n icoontje als watermerk bovenaan links in mijn foto's. Toch allemaal bedankt voor de reacties.
            grtjes
            Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.

            Comment


            • #7
              Re: Landscaping

              Oorspronkelijk geplaatst door Woolfingale Bekijk bericht
              Als verpleegkundigen hebben wij iets met spuiten en injectienaalden, daarom heb ik gekozen voor zo'n icoontje als watermerk bovenaan links in mijn foto's. Toch allemaal bedankt voor de reacties.
              grtjes
              Dacht dat mensen hier naartoe kwamen om iets van hun werk achter zich te laten. Maar
              jij brengt het mee en laat het zelfs toe je (overigens mooie) foto's te ontsieren.

              Comment


              • #8
                Re: Landscaping

                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Dacht dat mensen hier naartoe kwamen om iets van hun werk achter zich te laten. Maar
                jij brengt het mee en laat het zelfs toe je (overigens mooie) foto's te ontsieren.
                Beste Doudeke,
                voor mij is verpleegkundige zijn, een manier van zijn. Het bepaalt mee voor een groot gedeelte wie ben en dat neem ik altijd en overal mee in mijn leven. Dus ook een beetje in mijn foto's. Trouwens het watermerk staat enkel op mijn geresizede foto's, die ik in My Picturetown stationeer om ze vandaaruit te laten zien. De originelen op mijn vaste schijf en backup hebben geen watermerk of copyrightvermelding zichtbaar.
                tOCH BEDANKT VOOR JE COMPLIMENT;
                grtjes
                Last edited by Woolfingale; 13 mei 2010, 21:45. Reden: nog ietske vergeten.
                Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.

                Comment


                • #9
                  Re: Landscaping

                  Oorspronkelijk geplaatst door Woolfingale Bekijk bericht
                  Als verpleegkundigen hebben wij iets met spuiten en injectienaalden, daarom heb ik gekozen voor zo'n icoontje als watermerk bovenaan links in mijn foto's. Toch allemaal bedankt voor de reacties.
                  grtjes
                  Ahaaa, ok! Ik vreesde al voor uw lens!
                  Nu je het zegt zie ik idd dat het een spuitje is!

                  Gr, Jakke.

                  Comment

                  Working...
                  X