Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm Flickr
Het formaat dat flickr aanlevert is 1024. Het forum staat maar 900 pixels toe. En het kleiner flickr formaat is direct al wat kleiner zoals je ziet. Maar je kan er op doorklikken hoor.
En waarom ik flickr gebruik is omdat die de beste API heeft om je foto's automatisch ook in andere sites of eigen site te tonen. Flickr uploads kan je bijvoorbeeld automatisch laten pushen naar je facebook prikbord. Hun rescaling is ook deftig van kwaliteit. En ik ben van plan een eigen portfolio op poten te zetten. Ik heb dat ondertussen ook voor anderen gedaan, en het feit dat flickr ook automatisch thumbnails genereert, is daarbij ook wel een groot pluspunt.
En waarom ik flickr gebruik is omdat die de beste API heeft om je foto's automatisch ook in andere sites of eigen site te tonen.
ben lid van meerdere fotosites en nergens mag je hoger dan 900pix eerder lager.
klik nl niet graag, er zijn nl vele hosts die een hoop rommel mee sturen.
grt,bouk.
ben lid van meerdere fotosites en nergens mag je hoger dan 900pix eerder lager.
klik nl niet graag, er zijn nl vele hosts die een hoop rommel mee sturen.
grt,bouk.
Ik link sowieso naar de afbeelding op zich, niet naar een html pagina. Ookal is die van flickr, zonder al te veel rotzooi. Zou je wel klikken mocht ik dat erbij vermelden?
Comment