Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gametime

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gametime

    Hoi,

    Ik wou nog eens twee foto's delen hier met jullie, al heb ik de indruk dat hier niet heel veel sportliefhebbers zitten .
    Foto's waren een oefening voor de avondschool, beweging bevriezen en beweging weergeven.



    90 mm , iso 1600
    1/400 , f2,8




    98mm , iso 250
    1/30 , f2,8

    Geslaagde oefening of niet, let me know, what's and what's .

    Groetjes,
    Edje C
    Last edited by Edje C; 11 mei 2010, 18:20.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

  • #2
    Re: gametime

    De 2d vind ik niet zo geslaagd, de bewegingsonscherpte is niet goed gekozen.
    De 1ste was misschien mooier geweest als je wat meer had ingezoomd op de speler met de bal.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: gametime

      Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht

      Ik wou nog eens twee foto's delen hier met jullie, al heb ik de indruk dat hier niet heel veel sportliefhebbers zitten .
      we hebben hier ook een sportafdeling hoor.(Beoordeling en Showcase)
      vind de tweede leuk gedaan.
      grt,bouk
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: gametime

        Vind ze allebei wel mooi. Bij tweede misschien iets meer scherpte in de gezichten maar dat is aartspoeilijk bij actiefoto's denk ik.
        Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.

        Comment


        • #5
          Re: gametime

          Net terug van een paar dagjes uitwaaien op en rond de de Ieperse velden.

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          we hebben hier ook een sportafdeling hoor.(Beoordeling en Showcase)
          vind de tweede leuk gedaan.
          grt,bouk
          Ik zal volgende keer eens de stap wagen naar de afdeling beoordeling, showcase is nog te ver weg voor mij .

          Oorspronkelijk geplaatst door Woolfingale Bekijk bericht
          Vind ze allebei wel mooi. Bij tweede misschien iets meer scherpte in de gezichten maar dat is aartspoeilijk bij actiefoto's denk ik.
          Is inderdaad niet makkelijk, je moest eens weten hoeveel shots er aan deze vooraf zijn gegaan. Ik had zelf graag ook nog iets meer scherpte in de gezichten gezien, maar het ging ook zo snel allemaal .

          Dank voor de reacties, ook Alex606, zal bij de volgende gelegenheid zeker op de tips en comments letten.

          Groetjes,
          Edje C
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment

          Working...
          X