Men allereerste foto's zijn getrokken , hierbij laat ik ze graag zien aan jullie natuurlijk tips zijn zeker welkom omdat ik er nog niets verstand van heb zijn dus paar foto's van mijn dax groetjes jeffrey
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Daxje
Collapse
X
-
-
Re: Daxje
Als je een beetje ruimte zou laten tussen de foto's, zoals reeds meerdere malen is gevraagd, heb je een beter zicht en kan je deze uiteraard ook beter beoordelen.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Woolfingale Bekijk berichtdaxje is precies nog niet zoveel bereden?
@ heylo : meer ruimte kon ik nu nog niet echt geven staat nog zonder velgen en van alles en dermee kon ik moeilijk een totaalbeeld maken , binnenkort dus wel
grtjs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeffreyke Bekijk berichtinderdaad zo goed als niet
@ heylo : meer ruimte kon ik nu nog niet echt geven staat nog zonder velgen en van alles en dermee kon ik moeilijk een totaalbeeld maken , binnenkort dus wel
grtjsCanon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeffreyke Bekijk bericht
grtjs
Grtz!Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
Comment