Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Horse and bridge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Horse and bridge

    Oorspronkelijk geplaatst door RDLPhotography Bekijk bericht
    was de onderkant van die brug met wolken bedekt of hoe zit dat?
    hij lijkt zo onrealistisch om een of andere reden.
    had ook die indruk..vroeg me af wat voor brug zo smal kon zijn
    zelfde indruk heb ik met het blauw links van de kerktoren naar onder aflopend...lijkt me iets te sterk bewerkt(komt voor mij niet echt realistisch over)...compo van 2 zit wel snor
    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today - James Dean

    Nikon D5000 + 18-55 VR + 55-200 VR

    Comment


    • #17
      Re: Horse and bridge

      Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
      ... Jos: Tranquillo papi oftewel rustig aan en als er echt wat van gezegd moet worden, dan doen de moderators dat wel en niet ome Jos
      Ciao !!
      In afwachting van de komst van een biechtvader, probeer ik de zondaars de "tien geboden" bij te brengen.
      Jammer én helaas ... die biechtvader komt vrijwel nooit opdagen.

      Neem mij niet kwalijk, ik denk dat ik een late roeping heb.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #18
        Re: Horse and bridge

        Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
        Niemand hier die de reactie van Jos begrijpt ?

        Ik vind het ook super dat mensen hier fotos plaatsen en dat wij daar feedback over mogen geven, maar neem dan ook de tijd om even het regelement door te nemen. Er zijn nou eenmaal regeltjes en daar attendeerd Jos op. Ik ben het er wel mee eens dat de wijze hoe Jos erop attendeerd, naar mijn mening ook anders kan. Maar als hij constant zegt hoe het wel moet, dan zal men dus nooit het regelement lezen

        dus mensen : lees goed het forum regelement door voordat je gelijk maar fotos hier op het forum begint te kwakken.

        Jos: Tranquillo papi oftewel rustig aan en als er echt wat van gezegd moet worden, dan doen de moderators dat wel en niet ome Jos

        Ciao !!
        Dat vind ik er nu toch ook van. Het is toch maar een kleine moeite om het reglement eerst te lezen. Als je zoveel Joskliks ziet, dan weet je toch dat er wel belangrijke dingen te lezen zijn in dat reglement.
        Hoe zou hij het anders moeten doen? Van mij mag hij blijven klikken, zo blijft het hier ordelijk en weten mensen de volgende keer wat hun te doen staat om geen Josklik te krijgen
        https://www.tinicleemputfotografie.com/

        Comment


        • #19
          Re: Horse and bridge

          Oorspronkelijk geplaatst door Retinas Bekijk bericht
          en is er dan notabene iemand anders die verduidelijkt.
          als antwoord op de vraag van TS!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: Horse and bridge

            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            In afwachting van de komst van een biechtvader, probeer ik de zondaars de "tien geboden" bij te brengen.
            Jammer én helaas ... die biechtvader komt vrijwel nooit opdagen.

            Neem mij niet kwalijk, ik denk dat ik een late roeping heb.
            Weet je Jos, je hebt op zich wel gelijk, maar zet er dan bij in welke paragraaf ze moeten zoeken of zo, dan hebben ze een beetje een richting waarin ze moeten zoeken.
            Komt het ook net wat vriendelijker over
            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
            Our English website: www.kaichitravel.com
            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

            Comment


            • #21
              Re: Horse and bridge

              Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
              Weet je Jos, je hebt op zich wel gelijk, maar zet er dan bij in welke paragraaf ze moeten zoeken of zo, dan hebben ze een beetje een richting waarin ze moeten zoeken.
              Komt het ook net wat vriendelijker over
              Volgens mij is het goed zo. De mensen weten nu niet wat ze verkeerd gedaan hebben en gaan zo hopelijk eens het hele regelement doorlezen om te weten te komen wat ze verkeerd gedaan hebben. 1 "klik" vervangt 10 posts van: foto's te groot gepost, te veel foto's, en max 1 nieuw topic per dag per forumonderdeel, .... Zo kunnen we anders bezig blijven. Dit heb ik trouwens ooit al eens gezegd. Je blijft percies in de belangstelling staan he Jos
              Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

              Comment

              Working...
              X