Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

't zeetje.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 't zeetje.

Zijn nog foto'kes van vorig jaar,
    wou gewoon es jullie mening erover weten,
    kwestie van bij te leren...

Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

Re: 't zeetje.

Enkele tips:

Foto 1:
    Zorg er altijd voor dat je horizon recht ligt. Anders lijkt het of de zee leegloopt

Foto 2:
    Leuke compositie, maar het is veel leuker om iemand langs voor te fotograferen. Een rug is niet zo interessant...

Algemeen: het lijkt alsof er veel kwaliteit verloren gegaan is bij het verkleinen van de foto's (ofwel stond de kwaliteit bij het nemen van de foto's laag ingesteld). Vooral in de lucht is dit merkbaar.
    Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Re: 't zeetje.

Oorspronkelijk geplaatst door ThaDoc Bekijk bericht
      Enkele tips:

Foto 1:
      Zorg er altijd voor dat je horizon recht ligt. Anders lijkt het of de zee leegloopt

Foto 2:
      Leuke compositie, maar het is veel leuker om iemand langs voor te fotograferen. Een rug is niet zo interessant...

Algemeen: het lijkt alsof er veel kwaliteit verloren gegaan is bij het verkleinen van de foto's (ofwel stond de kwaliteit bij het nemen van de foto's laag ingesteld). Vooral in de lucht is dit merkbaar.
      Tnx voor de tips, in verband met de eerste foto geef ik je 200% gelijk, maar heb die foto's toen niet echt getrokken met oog op "kwaliteit" maar eerder een "kiekje"

En in verband met de kwaliteit, ligt niet aan het verkleinen of dergelijke, ik heb gewoon een screenshot moeten nemen van de foto in kwestie waardoor de kwaliteit is verloren gegaan... Mijn laptop is recentelijk geformateerd geweest en heb nu windows 7, maar ik heb geen Microsoft Photo Editor meer, en ik wacht ook nog op mijne Photoshop ...
      Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

Comment

Working...
      X