Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Aan de sluitertijden kan je zien dat die hogere ISO's (foto's 1 en 2) nergens voor nodig waren.
Een statief met waterpas kan een waardevol instrument zijn (foto's 1 en 3).
Als beelden zeggen ze me weinig, en dat trucje in de laatste foto kan 'm ook niet redden.
Heb al eens ergens gezegd dat je alleen van je fouten kan leren, maar dat je in je leven nooit zoveel fouten kan maken dat je volmaakt wordt. Als ik op het forum rondkijk zijn er blijkbaar héél veel mensen die al héél veel fouten hebben gemaakt, want ik zie hier prachtige dingen. Toch bedankt voor je commentaar.
Dit was trouwens de originele, maar wou even die auto's en toestanden even minder doen opvallen, om de aandacht meer te vestigen op de kubussen en moest daarom waterpas zetten op de straatlijn.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar ik vind de eerste foto een goede en mooie foto.
De laatste daar ben ik geen favoriet van maar zoals gezegd...ieder zijn smaak.
En soms kan een effect of bewerking een heel andere draai geven aan een foto.Er is genoeg software voor gemaakt dus het heeft zeker zijn liefhebbers.
Comment