Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gezien je van de streek bent zou ik een half uurtje gewacht hebben of teruggekomen zijn dan had je waarschijnlijk deze schaduw niet gehad. Toch mooie foto.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Gezien je van de streek bent zou ik een half uurtje gewacht hebben of teruggekomen zijn dan had je waarschijnlijk deze schaduw niet gehad. Toch mooie foto.
Ja, dat is waar maar ik had eigenlijk pas 's avonds bij het overzetten gezien dat er met een beetje bewerking toch nog iets van de foto te maken was. Ik ga wel eens terug langsgaan daar als de zon er ook terug is.Dan krijg je daar eigenlijk de mooiste belichting. Maar dat zal niet voor de eerste dagen zijn vrees ik.
In ieder geval bedankt aan jullie beide voor de commentaar.
ik mis ook de scherpte, of moet ik Bram en Werner vergezellen?
Sony Alpha 300 18-70 mm (3.5 - 5.6) kitlens, Sigma 70-300 (4 - 5.6) dg apo macro, Sony Hvl f43 am, Lowepro Flipside 400 aw, 5 in 1 reflectiescherm, en nog heel wat te kort, voornamelijk budget for more pics, visit www.svenne.be
Jullie moeten niet naar Pearl hoor. Met de foto recht te trekken is er blijkbaar iets mis gegaan want er was inderdaad een gebrek aan scherpte.Heb hem even wat scherper gemaakt maar met de chroom bewerking verlies je wel wat aan scherpte.
Ik heb vanalles geprobeerd maar ik ga nu gewoon het orgineel en een zw versie ervan plaatsen. Ik had ervoor een chroom effect op de foto gezet waardoor er ook sterk verscherpt werd.Mischien zijn deze beter?
Comment