Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slakken 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Slakken 2

Na de slakken van gisteren nu met een beetje meer kleur.

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Slakken 2

ben zelf nog maar beginner hoor, maar ik zou bij de 2de meer focus op de ogen gelegd hebben
    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today - James Dean

Nikon D5000 + 18-55 VR + 55-200 VR

Comment

Persoonlijk vond ik jouw eerste reeks van de slakken beter...

En van die eerste foto hier vind ik het ontzettend raar zicht dat het slakkenhuisje niet scherp is...

Maar da's mijn persoonlijke mening, ben zelf nog maar een über-beginnertje!
      Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

Comment

Volgens je exif gebruik je te lage waarden in dit licht even je iso wat hoger maar niet te,denk aan je ruis,je f getal wat naar omhoog één of twee stops = grotere scherpediepte voor en achter je onderwerp, je camera op A dus je f zelf instellen de body doet de rest,en je camera op statief of iets anders,en je zal zien dat het resultaat stukken beter is, grtjes.
        https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eressea Bekijk bericht
          Persoonlijk vond ik jouw eerste reeks van de slakken beter...

En van die eerste foto hier vind ik het ontzettend raar zicht dat het slakkenhuisje niet scherp is...

Maar da's mijn persoonlijke mening, ben zelf nog maar een über-beginnertje!
          Zoals ik reeds vermelde zijn deze foto's genomen net voor mijn vertrek voor een weekje uit. Niet erg bezig geweest met instellingen. Gewoon genomen op AF. Maar als ik dan zie dat ze op 1/25 - 200 iso en f4 zijn genomen zijn zouden ze inderdaad iets meer DOF mogen hebben. Of heb ik het mis?
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Dat heb je niet mis
            https://ggpics.be/

Comment

Working...
            X