Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terugblik op de winter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Terugblik op de winter

Hallo,

Ben een beginneling in de fotografie en ik waag, na al heel wat gelezen te hebben,
    eindelijk m'n eerste foto hier. Ben benieuwd naar wat er allemaal beter kan. Het is een onbewerkte foto.

Tips en commentaren zijn welkom!

Thx
    Freya
    Last edited by eyapeya; 13 mei 2010, 13:18. Reden: foto was weer een kruisje

Re: Terugblik op de winter

mooi gedaan sommige delen wat onscherp maar ik zou het niet beter kunnen ^^ dus niets op te zeggen wat mij betreft
    Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
    |Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!

Comment

Best een mooie compo, maar breder was beter geweest, er was toch 'meer' te zien ?

Comment

Bedankt voor de reacties . Er was idd meer te zien, in de breedte meer bomen met sneeuw op de helling
        Heb me mss iets te veel op de baan gericht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eyapeya Bekijk bericht
          Hallo,

Ben een beginneling in de fotografie en ik waag, na al heel wat gelezen te hebben,
          eindelijk m'n eerste foto hier. Ben benieuwd naar wat er allemaal beter kan. Het is een onbewerkte foto.

Tips en commentaren zijn welkom!

Thx
          Freya
          Ik zie alleen maar een kruisje.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
            Ik zie alleen maar een kruisje.
            Ik ook.
            Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Staat er terug op. Bizar dat het gewoon een kruisje geworden was . Ik heb niks gewijzigd, enkel op aanpassen geklikt in m'n post, en deze opgeslaan.

Comment

Working...
              X