Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

snel door het bos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• snel door het bos

een probeerseltje.
    tips voor dit soort fotografie altijd welkom

"PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Re: snel door het bos

Heb dit zelf nog niet geprobeert, maar lijkt opt eerste zicht toch gelukt.
    Enkel de lucht overbelicht?
    Grtjs

Comment

Amai zalig gedaan! hoe doe je dit juist? Want als ik dit zou doen loop ik denk ik het risico dat ik ook op en neer beweging zou hebben op de foto... bij u is er enkel dieptegang goed gedaan!
      Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
      |Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!

Comment

Statief, lange sluitertijd en tijdens het afdrukken in- of uitzoomen, juist?
        Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Speciaal effect !

Ik wordt er wel een beetje misselijk van als ik er te lang naar kijk.

Groet,

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThaDoc Bekijk bericht
            Statief, lange sluitertijd en tijdens het afdrukken in- of uitzoomen, juist?
            klopt volledig. alleen heb ik geen statief gebruikt maar uit de hand tijdens een wandeling.

bedankt voor de reacties mensen
            "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door micn Bekijk bericht
              klopt volledig. alleen heb ik geen statief gebruikt maar uit de hand tijdens een wandeling.

bedankt voor de reacties mensen
              amai das straf! je moet er maar opkomen! zalige foto ga ik ook eens proberen
              Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
              |Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!

Comment

Working...
              X