Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eerste test op circuit
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Eerste test op circuit
Ik heb persoonlijk weinig ervaring in het fotograferen van deze bolides.
Deze zijn wel geslaagd vind ik. De wagens zijn mooi scherp, en er zit wat beweging inNikon D7200 / 105mm f/2.8G AF-S VR Micro // Nikon AF-S Nikkor 200-500mm // Nikon AF-S DX Nikkor 16-80mm F2.8-4E ED VR //AF-S 10-24mm f/3.5-4.5 DX G ED//SB900 //
http://fotoalbum.godderis.be
-
1 woord wat mij betreft: WAAUW !!
prachtig gedaan!Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
|Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!
Comment
-
Ik heb al één keer het pannen getest op de legends van Spa maar op circuit was dit de eerste keer. Het ging wel allemaal heel snel en vooral die eerste twee waren een lucky shot. Heb ik zelf niet moeten croppen. Enkel een beetje meer saturatie en voor de rest onbewerkt. Die laatste heb ik wel een beetje moeten bijsnijden.
In ieder geval bedankt voor jullie commentaren. Volgende keer zal ik een lagere sluiterstijd gebruiken om er nog wat meer snelheid in te krijgen.Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Comment
-
-
Eerste ziet er goed uit, alleen wat onscherpte in de neus, maar de rijder is scherp dus dat is wel ok.
Van de tweede vind ik de compo heel aantrekkelijk, daardoor vind ik die ook de beste, ookal is hij fototechnisch minder goed (niet zo heel scherp).
De derde is niet zo scherp vanvoor en vanachter, da's wel jammer. Ook zit hij dicht tegen de omheining (op de foto natuurlijk), wat ook zorgt dat de foto minder aantrekt...
Maar ik zie dat je op 1/400 hebt gefotografeerd, probeer volgende keer een langere sluitersnelheid (dus lager getal onder de breuk) om meer panning-effect te creëren.Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Comment
Comment