Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste foto

Hello!
    Ben super enthousiast, onlangs BD ontdekt en vind het heel interessant.
    Vorige zomer heb ik mij een nieuwe Nikon aangeschaft en ik ben dus volop in ontdekkingsfase van wat ik met het toestel kan doen.

Graag jullie mening over deze foto.
    Thanx!
    Nikon D90 - kitlens 18-105mm

Re: Eerste foto

Scherpte voorgrond, onscherp achtergrond vind ik goed. Het diepere contrast in de foto past hier goed bij. En ik vind het idee dat de foto zwart wit lijkt, maar dat je toch her en der wat kleur ziet goed.

Het onderwerp van de foto vind ik minder, maar om de camera even uit te proberen prima

Comment

Ik vind 'm persoonlijk zeer goed Ik zou het niet beter kunnen (y)
      FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

Comment

K vind em ook iets hebben, leuke sfeer imo, knap!
        Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
        Flickr

Comment

Mooie foto!
          Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

ik vind het heel mooi maar het is niet echt mijn favoriete onderwerp wel mooi zo dat etiket in kleur.. extra nadruk op het merk
            Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
            |Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!

Comment

Heel erg bedankt voor jullie reacties.
              Het onderwerp is nu ook niet iets wat ik geregeld fotografeer . Het is genomen in de feestzaal tijdens een 60-jarig jubileum. En dan vind het leuk om achteraf de tafelschikking nog eens te zien.

Ik vond het zelf wel een mooie foto, vooral idd de indruk dat het zwart wit is, maar toch in bepaalde details kleur te zien.
              Nikon D90 - kitlens 18-105mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eezy Bekijk bericht
                heel erg bedankt voor jullie reacties.
                Het onderwerp is nu ook niet iets wat ik geregeld fotografeer . Het is genomen in de feestzaal tijdens een 60-jarig jubileum. En dan vind het leuk om achteraf de tafelschikking nog eens te zien.

Ik vond het zelf wel een mooie foto, vooral idd de indruk dat het zwart wit is, maar toch in bepaalde details kleur te zien.
                inderdaad! :g
                Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
                |Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!

Comment

Working...
                X