Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verschillend

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verschillend

Camera Make: OLYMPUS IMAGING CORP. E-600
    Color/bw: Black and white
    Flash Used: No (auto)
    Focal Length: 21.0mm
    Exposure Time: 0.0013 s (1/750)
    Aperture: f/4.3
    ISO Equiv.: 100
    Whitebalance: Manual
    Light Source: Shade
    Metering Mode: center weight

Wat vinden jullie ervan?
    Last edited by istelle; 2 mei 2010, 13:16.
    istelle

Re: Verschillend

Hoi Istelle! Een mooie auto, ik snap dat je 'm in zwart-wit wil laten zien. Toch een drietal opmerkingen over je foto. Voor een mooie zwart-witfoto zit er veel grijs in, wellicht kun je in je onderwerpkeuze iets meer contrasten zoeken. Op de sneue monitor op m'n werk lijken de banden in de schaduw van de wielkasten weg te vallen, één en ander lijkt iets te donker op die plekken. Volgens mij lijkt de auto iets achterover te hellen...

Jacobus
    Zenfolio

Comment

thanks voor je reactie,

Dit is de werkelijke foto:

Istelle
      istelle

Comment

ik weet niet hoe het komt maar de originele foto vind ik mooier (eigen mening) het is een zalige auto wel

ps: dat lijstje met al die instellingen waarmee de foto genomen zijn, typ je dat zelf of gaat dat ook via een programmaatje? (sorry ben een beginner hier )
        Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
        |Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!

Comment

Vind de originele ook mooier, lekkere crèmekleurige slee. Misschien was het nog mooier
          geweest met iets meer ruimte van boven en iets minder beneden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door den_deef Bekijk bericht
            ik weet niet hoe het komt maar de originele foto vind ik mooier (eigen mening) het is een zalige auto wel

ps: dat lijstje met al die instellingen waarmee de foto genomen zijn, typ je dat zelf of gaat dat ook via een programmaatje? (sorry ben een beginner hier )
            thanks den_deef,

die instellingen vind je terug in mijn geval in Photobucket of ImageShack en dergelijke als je uw foto download op internet.

De foto heb ik gekropt en zwart-wit bewerkt in Picasa 3 en Microsoft Photo Premuim 10

Istelle
            istelle

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door istelle Bekijk bericht
              thanks den_deef,

die instellingen vind je terug in mijn geval in Photobucket of ImageShack en dergelijke als je uw foto download op internet.

De foto heb ik gekropt en zwart-wit bewerkt in Picasa 3 en Microsoft Photo Premuim 10

Istelle
              amai dan heb jij een pro account op Photobucket zo te zien? want ik kan die settings niet zien van elke foto
              Nikon Z7ii + NIKKOR Z 24-70mm F/4.0 S + Tamron 70-200mm F/2.8 | Semi-professioneel | https://500px.com/deefken
              |Twitter: Deefken |Facebook : Creativision | Instagram | Tips zijn welkom!

Comment

Geef mij maar de originele versie in kleur. Vind dat de kleuren toch ook een beetje " oud " overkomen, wat best past bij de auto.
                groeten,
                deka
                There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Thanks voor jullie reacties
                  istelle

Comment

Working...
                  X