Felle zon op een zwart(bruin)-wit schaap. Kan dit er nog mee door qua belichting ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lam
Collapse
X
-
-
Re: Lam
Het wit is een beetje uitgebrand lijkt met.
Verder mis ik wat scherpte op de kop.
(correct me if i'm wrong! )Last edited by ThaDoc; 29 april 2010, 12:37.Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtMisschien had je net een ietsje meer door de benen kunnen buigen, tot je op ooghoogte
met het lam had gestaan, en sterker ware wellicht ook indien je het lam iets meer uit
het middel had geplaatst.Oorspronkelijk geplaatst door ThaDoc Bekijk berichtHet wit is een beetje uitgebrand lijkt met.
Verder mis ik wat scherpte op de kop.
(correct me if i'm wrong! )Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.
Comment
-
Bedoel het niet slecht hoor, maar als je even langer naar de foto kijkt lijkt het wel of de kop helemaal niet bij het lijf past... . LeukNikon D90 - Nikor 18-105 VR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shutterbug Bekijk berichtBedoel het niet slecht hoor, maar als je even langer naar de foto kijkt lijkt het wel of de kop helemaal niet bij het lijf past... . LeukFotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door neleke Bekijk berichtvolgens mij komt dat door het standpunt, ik weet wel 't is een beest en die doen niet altijd wat je wilt, misschien volgende keer nog iets meer door de knieën gaan...
Groet,
Jan
Comment
Comment