Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

horsies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • horsies

    Hey iedereen hier ben ik weer met paardjes vandaag.
    de bloemen van eergisteren waren redelijk geslaagd wat vinden jullie van deze ???


    F/10
    1/160sec
    iso200
    105mm


    f/4.8
    1/250sec
    iso200
    45mm


    F/9
    1/400sec
    iso200
    105mm

    laat de comentaar maar komen ik ben hier om te leren
    Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

  • #2
    Re: horsies

    Hoi,

    Mooie paardjes en mooie kleuren, scherpte lijkt ook ok, voor mij zijn het goede foto's .
    Wel jammer dat op de eerste foto het paard op de rand van de foto zit te bonken met z'n hoofd. Ik had 'm links op de foto gezet, krijgt ie ruimte om te bewegen voor zich .
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #3
      Re: horsies

      Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
      Hoi,

      Mooie paardjes en mooie kleuren, scherpte lijkt ook ok, voor mij zijn het goede foto's .
      Wel jammer dat op de eerste foto het paard op de rand van de foto zit te bonken met z'n hoofd. Ik had 'm links op de foto gezet, krijgt ie ruimte om te bewegen voor zich .
      Idem!
      Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

      Comment


      • #4
        Re: horsies

        das inderdaad ne goeie tip ci da ga ik de volgende keer zeker is proberen,
        maar toch bedankt voor de posirtieve comentaar
        Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

        Comment


        • #5
          Re: horsies

          leuke reeks van paarden in ruste.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: horsies

            Eerste vind ik mooi, paard heeft nog net voldoende ruimte. Tweede is nogal gewoontjes.
            Derde vind ik het paard lelijk uitgeknipt, (geen mooie of flatterende compositie).

            Comment


            • #7
              Re: horsies

              had ik bij de laatste beter de poten (benen) erbij opgezet mischien??
              Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

              Comment

              Working...
              X