Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bij de eerste komen de bloemetjes mooier uit dan bij de tweede, maar is te achtergrond wat druk.
De tweede, daar ben ik wel voor te vinden voor dit soort foto's.
Oorspronkelijk geplaatst door davidbranson55Bekijk bericht
Bedankt voor de reacties hoor, eindelijk is een klein beetje positieve comentaar
Oei... ik zoek de negatieve punten in de commentaren van de overige forumleden, maar ik vind ze niet. Buiten de positieve commentaren zie ik enkel tips voor nog betere resultaten.
En daar heb je zelf om gevraagd.
Pas in het vervolg je vraag dan een beetje aan en vraag enkel lovende kritiek... je gaat dan wel niet veel bijleren
Grtz,
Peter
Toevoeging: misschien dat je bedoelde dat je in vorige inzendingen minder positieve commentaren hebt gekregen? In dat geval, klopt mijn opmerking niet... en kan ik alleen maar zeggen dat je uit die vorige opmerkingen/commentaren al lessen hebt getrokken. Want, zoals ik al zei, die 2e foto vind ik echt wel goed
Ik vind de 2e foto ook wel mooier, de achtergrond is ook aangenamer dan op de 1e. Leuk gedaan, alhoewel ik niet zo voor bloemenfoto's ben vind ik deze wel leuk gedaan.
ik bedoelde inderdaad dat ik op mijn vorige inzendingen weinig positieve reacties kreeg (en terecht trouwens)
dus is het tof om eindelijk is iets positief te horen he, mischien ben ik op goede weg he
Oorspronkelijk geplaatst door davidbranson55Bekijk bericht
ik bedoelde inderdaad dat ik op mijn vorige inzendingen weinig positieve reacties kreeg (en terecht trouwens)
dus is het tof om eindelijk is iets positief te horen he, mischien ben ik op goede weg he
Niet aan twijfelen
Ook niet als een volgende foto weer wat minder is, we leren altijd bij
Grtz,
Peter
Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Comment