Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bloemen

    Bij deze doe ik nog een poging, zijn deze een beetje ok of niet ???


    F:8
    1/250 sec
    105 mm

    F:8
    1/400 sec
    80mm

    is dit of
    Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

  • #2
    Re: Bloemen

    Bij de eerste komen de bloemetjes mooier uit dan bij de tweede, maar is te achtergrond wat druk.
    De tweede, daar ben ik wel voor te vinden voor dit soort foto's.

    Comment


    • #3
      Re: Bloemen

      Volg Hidden Dreams.
      Grtjs

      Comment


      • #4
        Re: Bloemen

        iemand nog tips over hoe dit beter zou kunnen ?
        Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

        Comment


        • #5
          Re: Bloemen

          Minder hard licht had deze foto's (vooral de 2e) nog mooier gemaakt.
          Dus misschien ook eens proberen gebruik te maken van 'the golden hour'?

          Grtz,
          Peter
          Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

          Comment


          • #6
            Re: Bloemen

            Zal ik is moeten testen dan
            Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

            Comment


            • #7
              Re: Bloemen

              Mooi standpunt bij de tweede foto.
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

              Comment


              • #8
                Re: Bloemen

                Bedankt voor de reacties hoor, eindelijk is een klein beetje positieve comentaar
                Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

                Comment


                • #9
                  Re: Bloemen

                  Oorspronkelijk geplaatst door davidbranson55 Bekijk bericht
                  Bedankt voor de reacties hoor, eindelijk is een klein beetje positieve comentaar
                  Oei... ik zoek de negatieve punten in de commentaren van de overige forumleden, maar ik vind ze niet. Buiten de positieve commentaren zie ik enkel tips voor nog betere resultaten.
                  En daar heb je zelf om gevraagd.
                  Pas in het vervolg je vraag dan een beetje aan en vraag enkel lovende kritiek... je gaat dan wel niet veel bijleren

                  Grtz,
                  Peter

                  Toevoeging: misschien dat je bedoelde dat je in vorige inzendingen minder positieve commentaren hebt gekregen? In dat geval, klopt mijn opmerking niet... en kan ik alleen maar zeggen dat je uit die vorige opmerkingen/commentaren al lessen hebt getrokken. Want, zoals ik al zei, die 2e foto vind ik echt wel goed
                  Last edited by gilpet71; 22 april 2010, 08:08.
                  Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bloemen

                    Ik vind de 2e foto ook wel mooier, de achtergrond is ook aangenamer dan op de 1e. Leuk gedaan, alhoewel ik niet zo voor bloemenfoto's ben vind ik deze wel leuk gedaan.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bloemen

                      ik bedoelde inderdaad dat ik op mijn vorige inzendingen weinig positieve reacties kreeg (en terecht trouwens)
                      dus is het tof om eindelijk is iets positief te horen he, mischien ben ik op goede weg he
                      Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bloemen

                        Oorspronkelijk geplaatst door davidbranson55 Bekijk bericht
                        ik bedoelde inderdaad dat ik op mijn vorige inzendingen weinig positieve reacties kreeg (en terecht trouwens)
                        dus is het tof om eindelijk is iets positief te horen he, mischien ben ik op goede weg he
                        Niet aan twijfelen
                        Ook niet als een volgende foto weer wat minder is, we leren altijd bij

                        Grtz,
                        Peter
                        Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bloemen

                          daarom ben ik hier he, om te leren van al die ervaren mensen hier.
                          Fujifilm x-s10, fuji 35mm 2.0 , fuji 60mm 2.4 , fuji 16mm 2.8, fuji 16-80 , fuji 55-200

                          Comment

                          Working...
                          X