Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lieve 13/04/2010

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lieve 13/04/2010

hier mijn zuster die graag eens als proefkonijn wou staan
    had nu wel graag eens geweten wat jullie van deze 2 fotootjes vinden?
    graag jullie meening hier over
    vriendelijke grts shooter

Last edited by shooter1970; 13 april 2010, 11:45.

Re: Lieve 13/04/2010

93 bezoekers en geen 1 reaktie hehe
    hoe kan dat nu?
    grts shooter

Comment

Hallo Shooter,

Op zich zijn deze foto's zeker niet slecht, je zus staat er mooi en scherp op
      Maar... als je een portret maakt van iemand dan moet er voor zorgen dat er zo weinig
      mogelijk afleiding is van je model en een zo neutraal mogelijke achtergrond kiezen.
      In de eerste foto is het idee met die boomstam wel goed maar er staat volgens te veel
      van de boom op en de achtergrond (met die draad) is volgens mij te druk.
      Ook het idee achter de 2de foto (met de haag) is goed maar er staat weer te veel haag op.
      Ik denk dat het dat het misschien beter zou zijn om deze foto's in een rechtstaand formaat te maken, dat heet niet voor niets 'portretstand'.

Ik heb eens geprobeerd de 1ste foto wat aan te passen zodat mijn gebroebel hierboven
      wat duidelijk word . Als je niet graag hebt, geeft maar een seintje dan haal ik het eraf.

Mvg, Marc
      Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
      http://fotos.mdlfoto.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanalleswa Bekijk bericht
        Hallo Shooter,

Maar... als je een portret maakt van iemand dan moet er voor zorgen dat er zo weinig
        mogelijk afleiding is van je model en een zo neutraal mogelijke achtergrond kiezen.
        In de eerste foto is het idee met die boomstam wel goed maar er staat volgens te veel
        Ook het idee achter de 2de foto (met de haag) is goed maar er staat weer te veel haag op.
        Ik denk dat het dat het misschien beter zou zijn om deze foto's in een rechtstaand formaat te maken, dat heet niet voor niets 'portretstand'.

Ik heb eens geprobeerd de 1ste foto wat aan te passen zodat mijn gebroebel hierboven
        wat duidelijk word . Als je niet graag hebt, geeft maar een seintje dan haal ik het eraf.

http://i39.tinypic.com/2lcshnn.jpg
        dank je, ik zal er in vervolg eens wat beter opletten en wat minder van die achtergrond doen
        geen probleem hoor, is toch de bedoeling dat ik hier wat bijleer he
        bedankt
        grts shooter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanalleswa Bekijk bericht
          Hallo Shooter,

http://i39.tinypic.com/2lcshnn.jpg
          ik heb hem eens recht uitgeknipt
          is hij zo beter?
          grts

Comment

Of die beter is. Ik weet het niet? Ik vond die eerste best wel goed. Ja, er is misschien wat
            veel achtergrond, te druk of storend, of hoe ze dit ook noemen.
            Maar dit maakt mij niks uit. Ik zie op die foto voornamelijk dat je van je zus houdt. Dat
            zij haar best doet, en ook heel veel om jou geeft. Dit vertelt me die foto. En dat mag ik
            duizenden malen liever zien dan een perfect genomen prentje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Of die beter is. Ik weet het niet? Ik vond die eerste best wel goed. Ja, er is misschien wat
              veel achtergrond, te druk of storend, of hoe ze dit ook noemen.
              Maar dit maakt mij niks uit. Ik zie op die foto voornamelijk dat je van je zus houdt. Dat
              zij haar best doet, en ook heel veel om jou geeft. Dit vertelt me die foto. En dat mag ik
              duizenden malen liever zien dan een perfect genomen prentje.
              bedankt
              ja das waar, we zien elkaar bijna dagelijks en we zijn allebij gebeten door die virus, maar zij bewerkt meer foto's en ik ben iemand die graag foto's trekt
              en ik kon het niet laten om het haar eens te vragen of ze voor mijn lens wou staan.

mij stoor die achtergrond eigenlijk ook niet
              maar ben hier om te luisteren en te leren
              naar mensen met meer ervaring dan mij
              ieder zijn meening is natuurlijk anders he
              toch al heel erg bedankt
              grts

Comment

Working...
              X