Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto , je mag 'm best nog ietsje groter posten hoor, komt ie meer tot zijn recht. Gouden tip, weg met die handtekening daar, trekt alle aandacht weg nu. Maar verder een prima foto vind ik zelf.
Grtjs.
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Bedankt voor jullie positieve reacties. Ik moest de foto inderdaad wat ruimer gemaakt hebben zodat ook de staart volledig te zien is. Ook wat meer ruimte bover de kop zou zeker niet mis zijn.
Al bij al positieve reacties tot nu toe. Wel meer op mijn hond dan op de foto, maar allez
Het is inderdaad een ras echte Labrador en geen Golden retriever. Maar 't is de eerste keer dat ik post hier en de titel was nog van een probeersel... niet aan gedacht om te veranderen natuurlijk en nu weet ik niet hoe ik de titel kan veranderen .
En ja ...mijn hond is een schatje, ze kan poseren als de beste. Nu alleen nog leren hoe ik een goed portret van haar maak.
Best wel een leuke foto, ook al hou ik niet zo van dieren met van die mensenmanieren.
Had dus misschien liever gezien dat hij of zij een ferm bot in zijn bek had, maar zoals
gezegd, best wel mooi.
Comment