Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
diafragma F 3.8
sluitertijd 1"
Je hebt de foto ook onderbelicht en nogal veel vind ik
Je ISO 200 dat kan maar als je met statief werkt kan je best nog lager gaan hoe minder ruis hoe beter .
Je werkte manueel als ik van u was zou ik in stand A werken kies enkel je diafragma en laat je toestel de sluitertijd bepalen , je daifragma moet je ergens tussen de F8 en F16 zoeken ik ga zelden boven de F16 . Onderbelichten mag , ook daar ga ik zelden onder de -2
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
diafragma F 3.8
sluitertijd 1"
Je hebt de foto ook onderbelicht en nogal veel vind ik
Je ISO 200 dat kan maar als je met statief werkt kan je best nog lager gaan hoe minder ruis hoe beter .
Je werkte manueel als ik van u was zou ik in stand A werken kies enkel je diafragma en laat je toestel de sluitertijd bepalen , je daifragma moet je ergens tussen de F8 en F16 zoeken ik ga zelden boven de F16 . Onderbelichten mag , ook daar ga ik zelden onder de -2
Groeten
Joeri
bedankt
ik ben ook maar een beginnertje en heb dit nooit gedaan
zal vanavond jou tip eens proberen maar dan als het iets minder donker is
ik zal hem dan nog eens posten
grts shooter
Comment