Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Dit meisje kreeg van haar ouders ook een nieuwe fiets, maar had graag een Vespa bij op de foto... en ik kende toevallig iemand die juist een nieuwe had gekocht
Meisje was héél content.
Persoonlijk vind ik de tweede foto 't mooist Minst "storende" achtergrond.
Maar als je de Vespa er graag bij wilt is het een heel ander verhaal en telt mijn mening hier niet ;-)
Bij de eerste vind ik het jammer dat die vespa op de achtergrond niet net een beetje meer
ruimte krijgt, of helemaal geen. Tweede vind ik heel mooi. Derde lijkt me wel tof en stoer
voor haar.
2 is inderdaad de mooiste al vind ik de sfeer van 1 wel leuk. Jammer dat de helm er niet volledig opstaat. De vespa op de achtergrond voegt echt wel iets toe aan het verhaal.
Yeah, that's it Marc ;-)
Betere reeks dan de vorige vind ik.
Meer te zien van het meisje, 2e geeft deze keer een passende achtergrond.
En de vespa ... worden echt mooie kaartjes.
Comment