Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind nr. 1 dan weer helemaal
twee is ok
bij de derde zou ik onderaan een stuk croppen totdat je dat stuk neus niet meer ziet en dan vind ik het veel beter, het leidt een beetje af ...
Ik vind de eerste wel leuk, naar wie zou dat kindje kijken?
De tweede is gewoon mooi en in derde zit ik naar de reflectie te turen in de hoop de fotograaf te zien.
Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Vind de eerste geweldig! Heel leuk beeld!
De tweede is niet zo mijn ding
En bij de derde zou ik het mooier vinden zonder de uitgesproken photoshopbewerking
Vind die eerste ook wel leuk. Daarbij valt het me op dat wanneer kinderen aan het drinken
zijn, ze altijd tegelijkertijd aan het rond loeren zijn. Weet niet waarom, alsof ze bang zijn
om op dat moment iets belangrijks te missen, zeker? Mooi.
Comment