Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Golven

...altijd inspirerend en geen 2 golven die hetzelfde zijn, alhier het resultaat

eveneens gemaakt in Spanje, zoals ook deze post http://forum.belgiumdigital.com/f66/...je-304980.html

foto s aangepast, horizon iets rechter gemaakt
    Last edited by drekepeke; 6 april 2010, 10:40.
    Canon eos 7D

Re: Golven

Oorspronkelijk geplaatst door drekepeke Bekijk bericht
    ... eveneens gemaakt in Spanje, zoals ook deze post ...
    Dat is een nieuw wereldwonder! Ik heb nooit geweten dat de zee zo steil bergaf kon lopen.

Daar moet ik absoluut naartoe. Bedankt voor het delen.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Das Spanje Jos, daar is dat zo. In de voormiddag naar links en in de namiddag naar rechts.... heel ambetant om dat nog goed te krijgen als je nabewerkt want dan staat de zon schuin
      Canon 50D + Canon 350D + Canon 18-55 + Canon 75-300 + Canon 100 1:2.8 Macro USM + Canon 100-400 + Canon 18-200 + Canon 50 f1.8 + Canon 70-200 2.8 en nog wa lichtjes en stastijf
      Nu nog de kennis en het vakmanschap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Dat is een nieuw wereldwonder! Ik heb nooit geweten dat de zee zo steil bergaf kon lopen.

Daar moet ik absoluut naartoe. Bedankt voor het delen.
        Daarom heb ik nu in mijn G10 altijd het rastertje aanstaan in het display, dit is wel een handig dingetje. Zit niet in alle DSLR geloof ik .
        Alhoewel, de horizon vlak zetten in PS is a piece of cake.... en het ziet er direct zoveel mooier uit . Dus Alca : een beetje rechttrekken

Comment

Tweede vind ik het mooiste omdat ik me hier het meest bij de actie betrokken voel.

Comment

Working...
          X