Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
1 is mooi scherp, maar ik zou die roze strook onderaan er af doen.
2 is ook mooi scherp, maar het stukje van de vleugel links onder stoort me een beetje
3 beestjes OK, maar zowel een stuk van de voorgrond als van de achtergrond vertonen onscherpte en dat komt mij wat eigenaardig over
cit .3 beestjes OK, maar zowel een stuk van de voorgrond als van de achtergrond vertonen onscherpte en dat komt mij wat eigenaardig over
------------------------------------------------------------------------
Buiten de gemaakte opmerkingen op de foto's die best goed zijn voor dit forum onderdeel wil ik trachten een antwoord te geven op de 3de stelling,bij de gebruikte f5,6 op die afstand heb je een beperkte scherptediepte, voor en achter het onderwerp,zie link onderaan,en op de pagina de tekening die dit duidelijk maakt,zo is er niets meer vreemd aan,daar kan je alles invullen en bereik je de scherptediepte en in dit geval is er geen afstand in de exiff,vul maar eens 20m in als vb je krijgt dan een resultaat van voor en achter het onderwerp van ongeveer een kleine 5Ocm scherptediepte en als je dan naar de beesten ( gezien de omvang van deze dieren) kijkt die redelijk scherp zijn moet hij nog verder gestaan hebben.grt
cit .3 beestjes OK, maar zowel een stuk van de voorgrond als van de achtergrond vertonen onscherpte en dat komt mij wat eigenaardig over
------------------------------------------------------------------------
Buiten de gemaakte opmerkingen op de foto's die best goed zijn voor dit forum onderdeel wil ik trachten een antwoord te geven op de 3de stelling,bij de gebruikte f5,6 op die afstand heb je een beperkte scherptediepte, voor en achter het onderwerp,zie link onderaan,en op de pagina de tekening die dit duidelijk maakt,zo is er niets meer vreemd aan,daar kan je alles invullen en bereik je de scherptediepte en in dit geval is er geen afstand in de exiff,vul maar eens 20m in als vb je krijgt dan een resultaat van voor en achter het onderwerp van ongeveer een kleine 5Ocm scherptediepte en als je dan naar de beesten ( gezien de omvang van deze dieren) kijkt die redelijk scherp zijn moet hij nog verder gestaan hebben.grt
Ik weet wel hoe het komt, maar voor mij blijft het eigenaardig overkomen. Mijn ogen weten precies niet goed waar ze moeten naar kijken (of het moeten met mijn ogen te maken hebben )
Comment