Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie poes, ik heb net dezelfde .
Mooie opname ook , alleen wat je boven net te weinig hebt heb je onder net teveel. Ik had liever de oortjes er helemaal op gezien.
Grtjs.
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Ik volg mijn voorganger half ;-) Zou vanboven ook liever wat meer gezien hebben, maar vanonder is het niet echt teveel. Anders gaan de snorharen allen afgekapt worden.
Zou persoonlijk het onderwerp ook niet in het midden van de foto plaatsen, der is zo'n regel van 1/3 versus 2/3 die me vroeger is aangeleerd. Hiermee wordt bedoeld dat je het onderwerp 1/3 van een zijde afzet. Dit kan zowel horizontaal (met het gezicht van de kat) als verticaal (een horizon vb)
Comment